{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.116 visninger | Oprettet:

CBR 600 F 2007 VS. R6 2005... {{forumTopicSubject}}

Hva syns i..?
Syns egentlig jeg sad bedre på Yamahaen, uanset hvor hvor mærkeligt det må lyde... Den er jo supersport i modsætning til Hondaen der er sporttouring... De står begge til 139.000,-... Der er lidt at spare på forsikringen ved Hondaen, men Yamahaen ska kun til service hver 10.000 km, i modsætning til Hondaen der ska hver 6.000 km...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR 600 F 2007 VS. R6 2005...
  • #1   31. maj 2007 Honda. Så enkelt kan det siges!!!

• #2   31. maj 2007 R6, eller nææ... Havde nok smidt noget mere efter en ny gsxr 600 k7;)

• #3   31. maj 2007 Lyder da vildt dyrt !?

• #4   31. maj 2007 Hvorhenne lyder det lige dyrt henne? det er jo "nye" cykler vi snakker om?

• #5   1. jun 2007 honda:-)

og et service koster ca.1500kr...sååå

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 269
    #6   1. jun 2007 Yamaha vil jeg sige! Mere sportslig og moderne cykel, men hvis du gerne vil have en mere allround cykel er det nok honda'en der er den bedste. Har dog en kammerat der kører R6 05 og synes den kører rigtig godt, og er meget mere behagelig at cruise på end jeg havde regnet med. Uanset hvilken af de to cykler du vælger får du en kanon fed mc!
    Held og lykke med cyklen!

• #7   1. jun 2007 Til landevejen er Honda'en bedst. Til race er R6 måske en smule bedre, men kun når du kører helt ude på grænsen.

Service for hver 6.000km? det kan da ikke være andet end olie og tændrør.... Kan en R6 kører 10.000km på et olieskift?

Vil tage Honda'en. Den er en bedre MC, og holder prisen bedre. Tror der vil blive et større udbud af R6 på brugtmarkedet i fremtiden.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#8   1. jun 2007 Tror det er en smagssag hvilken mc man bedst kan lide, men at sige at Honda'en er bedst tror jeg ikke der er belæg for. R6'eren er også en super gennemtestet kvalitets mc der bare kører skide godt. Ved godt at der er mange der mener at Honda er bedst, udelukkende fordi det er en Honda, men i dette tilfælde ville jeg personligt vælge R6'eren.

• #9   1. jun 2007 Bedst var ment ud fra alsidigheden. Kører man med passager eller på længere ture, er CBR-F mere udholdende at køre på en R6. Men igen. Nogen vænner sig til en mere sportslig kørestilling end andre.

Begge skal vel prøves før man vælger. Ingen af dem er dårlige.

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2007

#10   1. jun 2007 Ok, der vil jeg give dig ret! Det er en mere allround mc, helt sikkert, ikke sagt at man ikke sagtens kan køre langt på en R6. Som passager kunne jeg dog forestille mig at man sidder en del bedre på Honda'en.

Kommentér på:
CBR 600 F 2007 VS. R6 2005...

Annonce