{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Maling til mc {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der erfaringer med at få reperationslak/lakstifter hejm til mc? Original japansk lak er jo faktisk umulig at opstøve herhjemme, men der må da være et kompromis? Skal bare bruge en lakskift til stenslag.. Suzuki importøren påstår at disse stifter tager så lang tid at få fragtet hejm at de er udløbet når de kommer til DK. Har været rundt mange steder og se på autolak osv, men kunne ikke finde noget der rigtig matchede. Håber at der er nogen derude der har nogle tip..

Ronny.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Maling til mc
  • #1   7. maj 2005 Okay. det lyder jo meget billigt må man sige. Prøvede dog dette med min gamle mc som var turkis/laguneblå -og malerne kunne ikke tyde den lak-kode som mc'en havde. Men denne har mc jeg har nu er rød, så det kan da være at den er lidt nemmere at få en lak til.
    Tak for tippet André..

• #2   7. maj 2005 Hej Ronny. Jeg var forbi Rydberg mc i dag os lod mærke til at de har dækstifter i alle kavasaki farverne stående. Det hjælper seævfølgelig ikke så meget hvis det er en suzuki, men så må det da også være muligt at skaffe det til dem.

Kommentér på:
Maling til mc

Annonce