{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Cbr 600 f1 tøver? {{forumTopicSubject}}

Har en Cbr 600 fra 1989. Har lige bygget den helt om, men inden jeg byggede den om, der havde den lidt problemer med at sejtrække. det samme når jeg bare holder i frigear, også vrider håndtaget helt om. Så ved ca 5000 omdr tøver den, også lige pludselig kommer den. Tændrør er helt nye, tænker selv det er en justering af karburator?

Ellers nogen forslag?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cbr 600 f1 tøver?
  • #1   18. aug 2018 Hvis du har bygget den helt om , så har du vel også sat andet luftfilter på , hvis du har det har du fundet problemet.
    Så karburatorene skal dysses om hvis du ændre indsugning og udstødning

• #2   18. aug 2018 det er samme indsugning, har dog sat en slip on potte på. Men det gjorde det samme før, da den stod 100% standart

• #4   19. aug 2018 Kontrol af indsugningsgummi imellem topstykke/motor og karburator. De må ikke være revnet, så den suger falsk luft.
    Og ellers er et godt sted at starte: rens, grundindstil, og synkronisere karburator.

• #5   19. aug 2018 har haft motor af, og sendt afsted for at stille ventiler, pga det var billigere når den alligevel var af, synes dog der er en lille klik lyd fra venstre side efter det. han sagde ellers den stod meget ved siden af data.

Har også snakket med ham om at få den testkørt på bænk og få den kørt ind, han siger det koster 4000, som jeg så synes der lyder lidt dyrt?

• #6   19. aug 2018 Altså når ventiler justeres meget, så står synkronisering med meget stor sandsynlighed, helt i skoven.
    Det kan være som nat og dag efter en synkronisering.
    Personligt havde jeg valgt at rense, grundindstille, og synkronisere karburator.

Klik lyd skal du nok tage med ham der har skruet i den. Eller en tredjepart.

Kommentér på:
Cbr 600 f1 tøver?

Annonce