aaaaaarghh,..... {{forumTopicSubject}}
den anden dag da jeg kørte fik jeg en afbalanceringsdims i hovedet.. dvs den ramte hjelmen.. jeg tænkte at det da måtte være fra bilen foran mig og kørte stille og roligt hjem igen.
idag skulle jeg lige vaske lidt på cyklen, efter den havde fået en vandgang igår. da jeg er ved at pudse på hjulene ser jeg til min forfærdelse en plet, hvor malingen er skrabet af på ydersiden af ælgen og 2 små prikker hvor der heller ikke er noget maling inde på fælgen. Det er altså den forreste fælg vi snakker om. det passer lige med en afballanceringsdims der har siddet der - men hvordan fanden kommer den op på min hjelm.. og hvad fanden siger jeg til suzuki i hillerød.. aka allans mc... jeg vil jo hverkan have det malet om el. noget - jeg er jo af den opfattelse at deres mekker have kvajet sig lidt, og ikke fået sat den der dims ordentligt fast - og hvorfor helvede har han så fået ridset lakken af fælgen.. arg.. ruuuust... men jeg håber sku de ombytter fælgen - cyklen er jo helt ny for dælen da.. øv!
jul 2005
Følger: 18 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 46 Svar: 1.187
maj 2006
Følger: 113 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.092
Ang at den rammer hjelmen kan lade sig gøre på den måde at den er blevet slynket skråt fremad/opad, og så har den ramt din hjelm da du kører hurtigere end den har fløjet.
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 40 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.591
dec 2003
Følger: 40 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 114 Svar: 2.075
aaaaaarghh,.....