700 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Cykel fundet.... Cykel fundet....

Jeg skrev nogle indlæg igår angående en sjtålet cykel..
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42438
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=42407

Det var nogle lokale rødder der havde stjålet den. De havde brugt den som "joyride", desværre... Men efter en lang lede tur igår var min kammi og jeg heldige.. Billeder af det smadrede kan ses på min profil, lidt dårligt taget i nat med min mobil...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel fundet....
  • #1   27. maj 2007 Hmm.. "lokale rødder".. Er det nogen der skal ha' en lærestreg så? smiley Eller er vi helt nede i den alder, hvor deres forældre skal punge ud? .. Godt du fandt den!!

• #2   27. maj 2007 de skulle da bare have en flad med et alubat..!

• #3   27. maj 2007 @:Peter ZX6R
    Hvis vi finder ud af hvem det er, så bliver deres navne indleveret til forsikringsselskabet... Så kan de hygge sig med dem i nogle år...

• #4   27. maj 2007 Martin[KBH] G:
    Det glæder mig :P.. Man kan da ikke slippe så let ved at lege med andre folks ting..!!

• #5   27. maj 2007 Kim M
    det ville da være søn.....for alu battet.... den kunne jo bliver risset eller bulet smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
    #6   27. maj 2007 Godt du fandt den - surt at den nåede at se sådan der ud.

• #7   27. maj 2007 Der findes ikke ord i det danske sprog der er grimme nok til at beskrive hvad der skulle ske med sådan nogle fjolser.

• #8   27. maj 2007 Helt enig Flemming... Mest af alt har min kammerat og jeg(så ville det blive 2 mod 2) lyst til at hamre dem i gulvet foran deres forældre .. Vær gang der ikke kommer en krone på bordet så ryger der en tand, finger eller det der er værre... Men nu er selvtægt forbudt og vi har været i kontakt med politi og forsikring... Så nu er det dem der må tage fat i de gerningsmænd.. Politi'et ville ikke lede efter fingeraftryk, hvilket var lidt ærgeligt da min kæreste havde set dem køre uden tøj, handsker, eller hjelm. Men de har sku nok rigeligt at tage sig til lørdag aften...
    PS: Min kæreste har set 2 forskellige køre på den, derfor 2 mod 2..

• #9   27. maj 2007 fuck forsikringen og politiet der er kun en ting der virker i sådan tilfælde

• #10   27. maj 2007 fanme for langt ude de ikke tager fingeraftryk når det er sådan en dyr genstand smiley

endelig har de mulighed for at fange nogle forbydere og så gider de ikke

• #11   27. maj 2007 Chrome B: For dem er en stjålen cykel en bagatelsag...
    De har ikke resourcer til det... Men det der ærger mig ved at de ikke gør, er at de "punks" der har været i gang med min kammi'es cykel har lavet meget andet lort.. Så måske vil lige pludselig kunne lukke en masse sager, hvis man fik dem..

• #12   27. maj 2007 politiet lader jo netop folk blive ved med at stjæle hvis man ikke sætter en stopper for det !
    Politiet er sku nød til at hjælpe (efter min mening) hvis personerne ved, at der IKKE er en chance for at det bliver undersøgt kan de jo blive ved og ved....lige indtil den ene dag man fanger dem på selv cyklen.
    Og der har politiet sku nok for travlt alligevel med "politiarbejde"

• #13   27. maj 2007 May the force be with you master... Det nemlige det der sker.. Det er først når der er personskade at de bliver nødt til at stille op..

• #14   27. maj 2007 godt klaret at de ved indbrud rykker ud på trods af at værdien af de stjålne ting mange gange ikke kommer i nærheden af værdien på den drag star.

Måske det ser bedre ud i statistikkerne at man opklarer indbrud og ikke opklarer tyveri af biler, mcer m.m.

• #16   27. maj 2007 Det var for mørkt til hun kunne se noget ansigt.. Det var bare kombinationen af at lige det vi stod og manglede plus to uheldige typer uden tøj eller noget som helst. 2+2 giver som bekendt 4 men det regnestykke hun kom med gav 5.. Så mig i tøjet hente min kammi og efter dem...

Kommentér på:
Cykel fundet....

Annonce