Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygbeskytter (størrelse)
  • #1   26. maj 2007 Du skal nok have en small eller en medium, vil jeg tro! Er selv 187 og bruger L. Ved ik om mærket har noget at sige. Jeg kører med Dainese Wave.

Lad nu være med at spare på det område - det er altså for dumt! smiley Få noget ordentligt, der også er rart at have på!

• #2   26. maj 2007 pris og kvalitet hænger ofte sammen... men vil gerne finde et der har sikkerheden i top, men hvor materialekvalitet på irrelevante områder samt komfort har mindre betydning (skal kun bruge det ca hver anden uge på banen...)

• #3   26. maj 2007 Som tidligere nævnt... Ingen grund til at spare på den sikkerhed..
    Har selv købt en Dainese Wave... Godt kr. 1000,00.
    Jeg er 182 høj og bruger en medium... Pas på, den ikke går for højt op i nakken.. så den ikke støder på, når du kører...
    Held og lykke i søgningen... (-:

• #4   26. maj 2007 lad nu være med at spare på en rygbeskytter...
    Det kommer helt an på om hvordan du er proportioneret.
    ikke alle har lige lange ben og lige lange overkroppe.
    Gå ind til din MC forhandler og se hvad der passer netop dig, der er ikke rigtigt andet at gøre.

• #5   26. maj 2007 ja okay... men er de billigere modeller virkelig så dårlige i forhold til de dyre? sådan sikkerhedsmæssigt.,..er der test eller konkrete beviser? vil gerne lige overbevises!

Morten... bla bla bla... hehe

• #6   26. maj 2007 Jeg er 179 og bruger en medium...
    Jeg kører med et Axo rygskjold smiley

• #7   26. maj 2007 det er da fordel i ikke at være så stor når man køre mc smiley bare se motogp og superbike smiley

• #8   26. maj 2007 flex dem bagover og mærk selv hvor meget modstand de giver. pas på de ikke bliver for høve i nakken (ligesom alle andre har skrevet)

• #9   26. maj 2007 ok tak for hjælpen, men hvis der er en derude som er 175 og YDERST muskuløs og veltrænet (haha) nåh som sagt 175 så må du gerne lige skrive om du bruger medium eller small smiley

Morten: ringer nok til dig på mandag..

• #10   26. maj 2007 Som Carsten siger så er det vigtit at tage den på og smide hoved helt tilbage så du kan se om du i tilfælde af en ulykke ville få den smidt ind i nakken.
    Bruger selv Bmw's som jeg gav knap 1200 for, og den har et rigtig lækkert lag skum mellem pladerne og nakken.

• #11   26. maj 2007 Jeg har en dainese wave, og er 175cm, og bruger medium.

Den er kanon, især det der Honeycomb, det giver virkelig luft til ryggen, så man ikke føler sig klam, og man lægger slet ikke mærke til man har den på.

Kommentér på:
Rygbeskytter (størrelse)

Annonce