Olietrykslampe - GS500 igen igen ... {{forumTopicSubject}}
Fik endelig (7 - 9 - 13) kureret min fuel starvation med en ny benzinhane. Så nu går jeg ikke i stå længere - midt på motorvejen - rart Kører dog stadig med hanen på PRI så jeg ved der er hul igennem ... men ... min olietrykslampe er tosset. Først begyndte den at lyse efter en 30-40 km´s kørsel - så slukkede den lidt og tændte lidt og slukkede lidt ... Havde den til mekaniker - fik skiftet olietrykskontakten problemet fortsatte som før- Mek. kunne ikke forstå havd der var galt... Den lyser ved tænding og efter motorstart stopper den med at lyse efter et par sekunder, men nu er den endnu værre- (så måske er der virkelig noget galt med olietrykket) Nu lyser lampen når den kører på en 6000 omdrejninger og efter bare 5 minutters kørsel lyser den permanent. Men efter en 30 minutters kørsel kan den så finde på at holde op med at lyse - men lyser hvis jeg ex. holder stille og gasser op - så omdrejninger når de 6000. Hjælp mig her - hvad er der galt ... Jeg er godt klarr over det ikke er smart at køre med for lavt olietryk.. men kan det tænkes der er tale om noget løs forbindelse ... har haft problmer med el-værket - der kortsluttede sidste år ..
VH MIKE
dec 2003
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 53 Svar: 347
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.698
Smid et manometer på hvor kontakten normalt sidder - og få tjekket olietrykket, mand!!!!!
Og tjek så for løse forbindelser og kortslutninger.
Olietrykslampe - GS500 igen igen ...