{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

OffRoad - Cross .. Hvilke? {{forumTopicSubject}}

Hejsa ..

Jeg er så heldig at bo på "Landet" her er ihvertfald mange marker .. og man skulle da være et skarn hvis man ikke ville udnytte det.

Jeg har tænkt mig at smide et sted mellem 5-10K. efter en OffRoader uden afgift, men jeg syntes sgu ikke rigtigt jeg kan finde noget på den BLÅ AVIS. der ser ud til at være noget værd .. gerne +500Ccm og min. 45 heste så der er lidt spark i! nogen der har et hint til et godt eksemplar med disse egenskaber?

En anden ting jeg kunne gøre var at købe en crosser .. her er der bare en del problemer, for det første har jeg ikke en disse forstand på at rode med sådan noget og skifte stempler osv. som man jo skal rimelig ofte (men det kan man vel lære!) for det andet larmer sådan en jo fandens meget .. og selvom det er en god lyd, er der stadig naboer som jeg helst ikke vil forstyrre for meget med mit larm, så mit spørgsmål er om man kan dæmpe lyden så den lyder mere som en knallert45? smiley

For at summere op, så har jeg brug for en maskine der kan bruges til mark/skov/strand/baghjuls ræs, som ikke larmer for meget, men sparker røv .. hvad vælger sådan en som mig?! smiley

PFT ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OffRoad - Cross .. Hvilke?
  • #1   25. maj 2007 Hmm. "sådan én" som dig vælger at spare lidt mere sammen og så købe en LC4 KTM.

• #2   25. maj 2007 Du kan se på min Husqvarna crosser, 62hk en 610.

Crosseren står godt nok skildt ad nu, men jeg skal igang med at få malet stel osv og gøre den i stand. Ikke fordi den fejler noget, men bare for at få den flot igen, da den er beskidt og der er lidt overflade rust.

Med hensyn til udstødningen, så er der ekstra dæmper på den, altså er der 2 dæmpere, dog ved jeg ikke hvor meget den larmer, da jeg ikke har hørt udstødningen.

• #3   25. maj 2007 Hej Plambech.

Er den til salg? ..

• #4   25. maj 2007 Jep, regner med den skal sælges når jeg får den lavet.

Men motor er skildt ad, og der skal lige nye stempelringe på.

Du er velkommen til at komme og kigge på den, jeg har det hele hjemme, men bare skildt ad..

Kommentér på:
OffRoad - Cross .. Hvilke?

Annonce