{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.415 visninger | Oprettet:

VN 800 og Marauder 800 minder ikke om {{forumTopicSubject}}

hinande. Jeg var ude og prøve en kawasaki VN 800 den anden dag og den var så evig kedelig at køre på og havde i den forbindelse (efter samråd med jer) også afskrevet marauder 800 da de på papiret har næsten samme motor. Var så alligevel ude og prøve en flot marauder '800 fra 02 idag og den var alt for fed at køre på. Imponerende træk, nem at styre og køre og bare super flot - bare alt i alt rigtig lækker. Jeg tror jeg bliver nød til at gældsætte mig lidt mere end beregnet og så købe sådan én, for den var alt for fed.

Er der dog nogen der har nogen kommentarer den model? Børnesygdomme osv.?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VN 800 og Marauder 800 minder ikke om
  • #1   24. maj 2007 Eneste kommentar (selvom den måske er lidt dum): hvordan i alverden kan du skifte en GSX-R ud med sådan en besse-cykel?

Bliver bare så bekymret - kunne det ske for mig? Hvad blir' det næste? En knallert 45?

smiley

• #2   24. maj 2007 Lidt dum ja smiley Jeg har ikke råd til forsikringen på en racer og synes faktisk det er super fedt at cruise på en chopper, så længe der er godt træk i den.

• #3   24. maj 2007 Finishen er ikke ligeså god på Suzuki'en, så hold øje med rust. Kender en der købte sin fra ny af. Allerede efter et år var den rød på stellet. Under sædet og omkring vandkøleren.
    Rent mekanisk er der intet at frygte på den, men når nu du kommer fra en R-maskine og vælger en chopper, så vil jeg forslå en Honda VF700/750 Super Magna, der kommer du ikke til at savne kræfterne fra din tidligere maskine, og vindmodstanden gør stadig at du ikke kører alt for stærkt.

/
    Jesper

• #4   24. maj 2007 Har været en tur ude på en super magna - fed maskine. Skal se på en herinde fra når jeg får tid da den het klart er et alternativ til marauderen, men synes bare de er meget gamle og spørgsmålet er om man kan komme af med den igen. Finishen på den her fejlede nu slet ikke noget men måske jeg lige skal kigge lidt grundigere efter næste gang.

• #5   24. maj 2007 hey hvis du har råd til en marauder så har du vel også råd til en drag star hvorfor du også bør prøve den smiley

• #6   24. maj 2007 Magna'en er nu stadig efterspugt. Findes ikke rigtig mange alternativer i det prisleje hvor man stadig har samme motorkraft.
    Alderen skjuler den nu ret godt, og er den velholdt er der intet at frygte ved den.

• #7   24. maj 2007 Chrome: En dragstar er jo sløvere end de 2 nævnte, og Bruus leder efter en der kan rykke til...

• #8   24. maj 2007 tja det er muligt at den på papiret er sløvere, ved jeg ikke, men måske følelsen er anderledes. Det skader jo ikke at tjekke dem ud. Samtidig mener jeg der er andre fordele ved dragstaren som evt kan opveje manglende kræfter. Større stylingspotentiale osv.

Bare en ide, kig den ud eller lad være, dumt ikke at undersøge hele markedet

• #9   24. maj 2007 Ja de ser pæne ud på billederne men i real live synes jeg der er en del super magnaer der er begyndt at være noget mærket af årene, hvilket jo er naturligt, men ikke det jeg ønsker. Men jeg se på den herinde fra uanset hvad. Dragstar er også en mulighed bestemt, har ikke prøvet den endnu men tror den bliver for lille/sløv til min smag. Er prisen på marauderen okay - 800 ccm, årgang '02, 17500km i flot stand - 80000 kr? Har talt med en forhandler og han mente den skulle lidt ned i pris.

• #11   24. maj 2007 køb marauderen . Har selv haft en kanon træk ,men rigtig nok med at de har sparet feks på lakken ..... dragstar mindre heste mindre ccm

Kommentér på:
VN 800 og Marauder 800 minder ikke om

Annonce