{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

God service. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg vil lige dele en lille historie om god service med jer.

Min Hornet har kørt lidt ujævnt den sidste tid og er begyndt at gå ud og ikke vil tage gassen. Så idag tog jeg op til TK motor i Hjørring ( hvor jeg har købt den ) for at få en snak om det med ham.
Jeg syntes naturligvis det er møgirriternde nu hvor vejret er godt og vi får en snak om det. Så siger han at han da lige kommer forbi samme dag og henter den i Brønderslev om aftenen, i hans fritid!!!
Han har lige været her nu og hente den og han ringer imorgen når han lige har fået kigget på den.

For helvede hvor jeg syntes det er god service, Torben er bare en guttermand. Hvor er det bare nice at have en super mekker.

Syntes bare lige jeg ville dele denne solstrålehistorie med jer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God service.
  • #1   23. maj 2007 Godt med en positiv forhandlerhistorie istedet for folk der brokker sig over dårlig behandling osv. smiley Jeg har selv en fin mekker..

• #2   23. maj 2007 Jeg har også kun gode erfaringer med FI Motorcykler, der har været flere gange hvor jeg lige er kommet et smut forbi med noget som jeg skulle have hjælp til, og de har kunne svare på det med det samme.

Fx. idag, da min Husky døde, træk jeg den derop og de lånte mig lidt værktøj, og kiggede også selv hurtigt på den.

Synes det fedt de lige har tid til lige at tjekke tingene hurtigt.

• #3   23. maj 2007 Syntes bare at når nogen giver en så ekstraordinær god service, som dette er i mine øjne. Så skal man sgu fortælle det videre, jeg vil klart anbefale manden.

Kommentér på:
God service.

Annonce