{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.346 visninger | Oprettet:

FUCK told og skat {{forumTopicSubject}}

Her kommer man glad, ung, og har lige købt sin dejlige suki U/afgift og nu er den synet og vuderet. så køre man ned på told og skat for at man gerne vil vide hvad den skal koste i afgift.

Jeg spørger:
Jeg har lige købt en MC som jeg skal ha betalt afgift på men jeg vil gerne vide hvad jeg skal gi først.

Hun siger.
Det kan vi desvære ikke hjælpe dig med.

Mig ::?´+ +?.-,'+?

Hende:
hvis du vil betale nu så kan du få det afvide.

Mig:
Dvs. hvis jeg siger ja jeg vil betale så kan jeg få det afvide.
Og siger jeg at jeg vil betale senere så kan jeg ikke få det afvide.

Hende: JA

Mig: Det kan Sku +ø'-'.+'ForH...^´ ikke passe. "men jo det ku det"

Hende: jo for de har meget travlt.

Og sådan går snakken 5 min. til jeg siger nu sys jeg du skal sende de papir ind så jeg kan få afvide hvad jeg skal betale.

og så blev hun sur men hun sendte det men så siger hun der kan gå og til et ½ år.

HOLD KÆFT JEG HADER TOLD OG SKAT.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FUCK told og skat
  • #1   21. maj 2007 Det var da også en underlig service... !!

Vi har aldrig haft problemer, de plejer at være meget hjælpsomme...

• #2   21. maj 2007 du kan evt tjekke tidligere vurderinger på hjemmesiden? hvilken mc drejer det sig om?

• #3   21. maj 2007 suzuki GSX 750 R fra 99.

har tjekket men det er jo ikke lige meget om det er 45000 eller 68000.

• #4   21. maj 2007 hehe det tror jeg sku jeg gøre

• #5   21. maj 2007 eller måske:

jeg vil aldrig betale!!! vil bare lige vide hvad jeg har sparet;-)

hehe, men det er vidst ulovligt:)

glæder mig heller ikke til jeg engang skal igennem deres pengesluger agtige system

• #6   21. maj 2007 Lyder MEGET mærkeligt...

Da jeg skulle have min pris at vide ringede jeg bare ned til dem og oplyste den var vurderet til middel...

5sek efter kom hun med den nøjagtige pris... Simple as that...

/Jan

• #7   21. maj 2007 Ja, systemet er underligt - men vi MC'ister har jo svært ved at organisere os - og alenemand kan ikke gøre noget ved det. Men i samlet flok kan vi måske gøre en forskel. Et er hvad høvdingeren på borgen siger, et andet er hvad indianerne gør i regionerne.
    En anden ting - hvis du synes at du har fået dårlig behandling - så skulle du bare prøve Tåstrup - der får man at vide at det er dem der bestemmer, hvilket jeg har ledt og ledt efter i lovgivningen.....og her kan prisen for den samme 1 år ældre, men 100% samme model være 10000 kr. dyrere i år en sidste år.

Men gør som Hanibal siger - få prisen og glem din pung.

• #8   21. maj 2007 Umiddelbart kan jeg godt forstå at man vil have prisen først - men den lige vej er billigst. Du skal forberede dig godt inden mødet med SKAT. De ved ikke meget om mc. Tag kopier af tidligere vurderinger ( Skats hj.side ) og tag kopier af dba, med priserne fra forhandlerne i DK, det er jo dette der er grundlag for, hvad du skal betale.
    ( ca 60 % af vejl.pris hos DK forh. )
    Min erfaring er ovenstående efter et møde der tog 45 minutter, hvor de ville have 118k. De valgte efter alle argumenterne at se på sagen til næste dag, hvor de nu var kommet frem til at jeg skulle betale kr. 100411. Dette blev betalt kontant ( de tog ikke dankort - Høje Tåstrup)
    SKAT har ikke selv check på priser mm.
    God fornøjelse

• #9   21. maj 2007 jeg betalte afgift på min i marts måned. Den var bedømt under middel, og fremstod helt standard.
    Min er en 98´er GSX-R750.
    Jeg gav 49816,- Kr.

Det skal i samme moment tilføjes at der blev handlet og presset lidt, hvilket man besynderligt nok godt kan, hvis man griber det rigtigt an.

Jeg fik i øvrigt at vide at der sidste år blev betalt afgift på en 99´er, hvor der måtte bødes 63K, så det svinger altså en del :-S

• #10   22. maj 2007 Utroligt - lidt som vinden blæser altså.....

Men dog ufatteligt at tænke på at vort afgiftssystem som netop skulle indtjene penge til diverse velfærdsforanstaltninger, alligevel ikke virker. Jeg kan simpelthen ikke fatte hvad alle vore skattepenge går til, når vi idag har så dårlige hospitaler, klinikker lægehjælp, sundehedssystem, ældrepleje, børnehaver/skoler (eller mangel på samme), veje mv. mv. mv. - jeg kunne blive ved.
    Hvor faen bliver de af - vi har verdens højeste skat, registreringsafgifter, moms og øvrige afgifter, at man skulle tro at alt fungerede. Jeg har ikke noget imod at betale skat mv. hvis jeg viste at der så også bliver taget hånd om de ting som vi betaler til.
    Måske sparer vore politikere op på en hemmelig konto i udlandet - hvem ved?

Men jeg vil eder-brodereme ikke tages ved næsen - og det blev jeg i Tåstrup - jeg skummede af raseri efter den behandling jeg fik af den såkaldte professionelle vurderingsmand, som fortalte mig at det var ham der bestemte - færdig basta. Sådan en undermåler tænkte jeg. - jeg var 2 cm fra at blive kriminel - godt jeg havede styr på mit temprament - han var slet ikke en lussing værd.

Jeg har siden 2005 indreg. 7 MC'ere.

.... Skulle lige af med noget galde...... sorry

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
FUCK told og skat

Annonce