{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

kawa zx6r ansvarsforsikring. hjælp :) {{forumTopicSubject}}

hej. mit forsikringsselskab vil ikke forsikrer motorcykler medmindre jeg har egen garage (lidt svært når man bor inde midt i aalborg)
så mit spørgsmål er, om det er ansvarligt, kun at have ansvarsforsikring. Jeg tænker i tilfælde af tyveri / hærværk. Er det noget der er meget af på en sådan cykel?
Har selv haft en harley og den ville jeg aldrig drømme om at lade stå ude om natten.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kawa zx6r ansvarsforsikring. hjælp :)
  • #1   20. maj 2007 Ansvarsforsikring = ansvarligt ???

Hmm, nope - hvad gør du hvis raketten bli'r hapset? så står med bollerne i postkassen, og får ingen dækning.
    Så er det da bedre, at forsøge at leje en garage ( måske bare pro forma ) og så tegne kasko m.m. på den.

Tegner du kun ansvar, dækker din forsikring kun skade du forvolder på andre eller andres ejendom.
    Lad dig derfor ikke friste af den løsning !!!

• #2   20. maj 2007 ansvar+tyveri hos fair evt..

• #3   20. maj 2007 det kostede min far 4k om året smiley

• #4   20. maj 2007 jeg, og så er der lige en anden ting... jeg skal betale 30kg for kasko på en zx6r da det er første år cyklen står i mit navn. derfor vil jeg ikke betale for kasko derpå.

• #5   20. maj 2007 jamen jeg forstår ikke hvorfor du vælger en kawasaki køb dog en suzuki sv 650 eller 1000 den er da ligeså fed eller en gixxer = gsx-r så får du kasko af if for omkring 6 til 9000 kr om åneden med en selvrissiko på 8000 men så er du sku sikret mod tyveri så mon ikke du skulle vælge anden bike lige en tanke medmindre du vil bolles af forsikrings selskaberne

• #6   20. maj 2007 hmmm troede at gixxer og kawasaki kostede det samme i forsikring... de er da samme klasse?

• #7   20. maj 2007 jaa det er de men suzuki har et samarbejde med if forsikring derfor den meget atraktive pris

• #8   20. maj 2007 ok 1000 tak for hjælpen har selv if nu, så jeg vil ringe til dem i morgen

• #9   20. maj 2007 jesper kan godt forstå dg men samtidigt med de statestikker mc har hos selskailerberne så er en forhandler nok ikke meget for at smide sin butik i svinget... se det sådan her han starter op og har måske 100 kunder indenfor 1 måned og han får i gennemsnit 6000 pr person så går der måske 2 personer ud og for sjålet deres mc ja okay det er måske 2 gange 150kg så der 300 tilbage så kommer den 3 ud for et overordentlig uheld og er skyld i at 2 biler smadre som bægge har en værdig af 200kg det er 400 plus mc isten skal have dækket sin mc det er det der gør det så skrøbeligt man skal have millioner for at starte en nyt forsikrings selskab op men har man det så ja der er et kæmpe marked for at hverve hele dks mc kreds måske ikke dem der har favorit aftaler men de fleste...........

Kommentér på:
kawa zx6r ansvarsforsikring. hjælp :)

Annonce