515 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Universal Crash Bobbins Universal Crash Bobbins

Hej Derude!

Jeg er på jagt efter nogle crashbobbins, til min fzr 600. Jeg har googlet lidt rundt men har ikke kunne findet noget der så ud til at kunne passe på stellet på den. Så hvis der er nogle der har nogle ideer så modtages de med kys hånd...

Skal lige sige at jeg ikke har kåbe på (den har jeg "mistet"), så det skal bare være til at beskytte stellet.

God vind derude...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Universal Crash Bobbins
  • #1   20. maj 2007 Tak skal du have, men havde nu håbet på at finde nogle der var lidt mere hippe, når jeg nu ikke har kåbe på den...

• #2   21. maj 2007 LSL laver nogle " pæne" crash bobbins... Typisk monteret på naked..

• #4   21. maj 2007 Okay, jeg kan egentlig godt se hva du mener, men igen hvis man kunne undgå at ridse stellet når man fx ligger den forlangt ned i et sving og lige tager en lille rusje tur, så ville det jo være at foretrække, men problemstillingen med meget stort tryk på et relativt lille område kan jeg osse godt sætte mig ind i! hvis du finder artiklen så må du gerne lige smide den...

Kommentér på:
Universal Crash Bobbins

Annonce