433 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Svar
Vurdering! får man pris med det samme? Vurdering! får man pris med det samme?
Ja nu har jeg ventet i et par uger på min mc skulle til vurdering så jeg kunne få plader på!
Men kom i tanker om om man fik vurderings prisen afvide med det samme eller om de først skulle sende svaret til en!
For nu har jeg glædet mig i så lang tid til at få plader på så det hele er klar til mandag
Fra scrallar
0 synes godt om
feb 2005
Følger: 1 Svar: 1
jul 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 2 Emner: 78 Svar: 807
Men du kan også bare gå ned til Told og Skat og spørge dem, så får du en pris mens du venter. Så kan du vælge at betale med det samme, eller bide i et sure æble og lade være at få den indregistereret. Er du utilfreds med prisen, kan du vælge at få den til en vurdering , og så enten få penge tilbage - eller komme af med flere penge.
Jeg betalte 23k i afgift for min 13. april, og skal til vurdering 2. maj. Håber at få et par kilo tilbage.
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 549
Jeg har betalt 35k end til videre men hvis de nu vil ha meget mere for den så vil jeg ikke tage plader på endnu for så kan jeg jo ikke få penge tilbage!
Men fuck så kan jeg først komme ud og køre sidst på ugen!
nov 2004
Jeg mente når den skulle ind og vises frem! som jeg skal på mandag! får jeg så prisen afvide med det samme af de folk der kigger på den eller kommer der brev?
jul 2004
Så vi må spændt vente
- Jeg hentede pladen samme dag jeg betalte forskud... kunne ikke vente mere
nov 2004
Man står og kigger med når de der vurderings mænd vurdere den ikke? for kan man så ikke være fræk og spørge dem om de bare kan sige lidt om den bliver højere eller nogenlunde samme pris!?
For kan simpelhen ikke mere! men vil heller ikke af med mega mange penge fordi de syntes den skal koste meget mere..
jul 2004
men jo du er der vel imens de kigger. men tvivler på de vil sige noget.
jeg valgte vurderingen fordi jeg ikke synes min er pæn nok til at retfærdiggøre prisen - men hvis du mener din burde være mere værd end forhåndsvurdeirngen (gennemsnittet) siger, skal du nok undlade at gå til vurdering
nov 2004
Men hvis de bare gad sige om den blev højere (som den ikke burte da de andre ligger på omkring 28-35k) så kunne jeg få plader på på mandag nemlig!
Lidt surt at hente plader og få en efterregning på 20k som jeg nu ikke regner med at gøre men man ved sku aldrig hvad de finder på!
jul 2004
Du kan da prøve at kontakte dem og få det annulleret hvis du kan - og vil ?
nov 2004
Men de kloger hoveder siger den burte lande på cirka 30k måske lidt under... jeg er bare glad hvis den bliver på sin plads (de 35k som jeg har betalt)
Men hvis man bare kunne få et lille indtryk af hvad vurderings mændene syntes om den! for så kunne jeg hente plader på mandag som det hele er planlagt!
jan 2004
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 45
der går 1 til 2 uger fra du har været til endelig vuirdering og til at du for vurderingen tilsendt.
nov 2004
Men noget andet! Er det ikke meget sjællendt at den bliver højere når den kommer til vurdering? plejer alle næsten ikke bare blive lidt lavere?
Fra scrallar
Vurdering! får man pris med det samme?