Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rieju rs2
  • #1   7. jul 2018

• #2   7. jul 2018 Det mener jeg man kan, det før gjort med honda cd50 ved jeg men der er en række krav og dem er jeg ikke nærmere vidende om

• #3   7. jul 2018 Når du først har mc kort, så vil du ikke køre på knallert længere. Og slet ikke til den latterlige pris det koster smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.708
    #4   8. jul 2018 Man kan med ældgamle knallerter, fordi de har helt andre tekniske krav de skal overholde.

Det er sikkert muligt, men der er INGEN ide i at gøre det med så nyt et køretøj.

• #5   8. jul 2018 Der er kommet nye regler 1 januar 2018 omkring ombygning af knallert til motorcykel. Mener dog ikke man kan med en 45 knallert da der i forvejen er reg. attest på køretøjet. Din knallert skal være fra før 1992 ellers kræves der CCO dokument fra fabrikken på din knallert kan køre som mc. Prøvede for 2 år siden og gøre det med en skyteam dax, og kunne ikke lade sig gøre grundet CCO dokument kun fulgte med til en helt nyt stel, med nyt nummer i. Har selv 2 knallert fra 1977, yamaha fs1 4 gear og kreidler florett rmc som jeg har fået synet som mc, men det hul har skat prøvet og lukke ved lovændringerne her 1 januar 2018 så nu skal man have accept fra importør at knallerten må køre som mc, og der skal stå stelnummer på det papir. Alternativt skal man betale for og få lavet en dataerklæring og de priser starter ved 5000 kr.

Min kreidler er synet marts i år så har lige været møllen igennem. smiley

• #6   8. jul 2018 Så kan man gi panserne fingeren og trille videre med 50km/t igennem byen uden de ka gøre en skid eller man prøver at stikke af haha.... bitches smiley smiley

• #7   8. jul 2018 At gøre det ved en ny maskine som på billedet kan jeg ikke se det sjove i...

Meeeen en maxi som MC...

Eller en velo.... Det ville sgu sætte fut i snakken....

• #8   8. jul 2018 Det jo ikke en racer fordi den er MC.
    Min yamaha er godkendt til 50cc 6 hk, og kreidler 50cc 6.25 hk

• #9   8. jul 2018 Hvorfor så omreg dem til MC?

• #10   10. jul 2018 Gert p - så kan man jo få lov at køre i fred uden at være bange for at miste sin drengedrøm til panserne selvom den køre langt mere end de 30... 6hk er vel nærmest nok til 80-90kmt?

• #11   11. jul 2018 Eller sagt på en anden måde.. Nu kan knallerten endelig få lov at køre som den er bygget til oprindeligt, inden den blev underlagt de tåbelige danske regler..

• #12   11. jul 2018 Jow... Den pointe kan jeg godt se og følge.
    Når det gælder ældre maskiner.
    Men ny sportsbike look alike... Det kan jeg sgu ikke. Der kan du få tro kopi som 125ccm....

Kommentér på:
Rieju rs2

Annonce