655 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Takker for de gode indput Takker for de gode indput

Nu gjorde jeg som i anbefalede og kørte en tur ud i sommerlandet på min nye motorcykel for at komme i snak med nogen andre på motorcykel, det var fedt.
Kørte til Kerteminde et par gange og der var flere andre på motorcykel og tale med og det var alle fine mennesker og jeg har faktisk aftalt at køre nogen ture med nogen af dem. Tror det bliver godt for de er klar mere erfarne end mig så jeg forhåbentlig kan lære noget. Nogen anbefalede mig også en tur til middelfart hvor de også siger der er mange at anakke med, så det vil jeg prøve en dag.
Kørte også en tur til denne motorcykel telt plads ved Grenå men det var ikke lige mig. Der var en del andre på motorcykel men det var nok lidt anderledes end hvad jeg forventet. Jeg var nok den yngste og der var mere muggert på toiletbrætterne end i selve kummen og mere tis på gulvet og på væggen end i tiskummerne og så var maden friturestikt fra ende til anden så mange grillere kan prale med bedre mad. Men skidt for så er det prøvet.
Men jeg synes godt nok det er vildt som nogen er gode til at køre på motorcykel. JEg var ved at hoppe af af chok i mandags da jeg kørte 80 og blev overhalet med en regulær eksplosion af en sort motorcykel der kørte mindst det dobbelte mellem Svendborg og Odense. Så god tror jeg aldrig jeg bliver og tror heller ikke jeg nogensinde får lyst. Jeg kan godt mærke jeg kører for at hygge mig og så betyder det ikke så meget om jeg har så gode evner.Glæder mig til at se nogen flere på motorcykel ude i sommerlandet.
De bedste hilsner

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.
  • Hænge to lamper op 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Takker for de gode indput
  • #1   6. jul 2018 Det lyder hyggeligt smiley
    Lige med undtagelse at teltlejren....Men du må ikke dømme Djursland helt ude af den grund. Vi har nemlig en fantastisk natur herude. Og ved Kaløvig samles også mc folk om aftenen og sludrer. Især om fredagen. Næste gang du er på de kanter, så kigger du lige forbi mig i Ryomgård og får en øl eller en kop kaffe. Og så kan du bruge mit helt rene toilet inden du kører videre, eller vi kører til Kaløvig i to-mands-Er5-kortege smiley

• #2   6. jul 2018 Er det ikke - også? - om tirsdagen de mødes ved Kaløvig? Eller er det mest biler om tirsdagen?

• #3   6. jul 2018 Kennet: Jeg ved det ikke....

• #4   6. jul 2018 Motorcykel er meget socialt, har fået flere bekendtskaber den tid jeg har haft mc end hele mit liv smiley

Det løs okay deprimerende men jaahh

• #5   6. jul 2018 Du kan prøve veje med masser sving som rugårdsvej til Branderup, glamsberg til årup osv og prøve at køre hurtig in i sving ikke på lige strækning så bliver du rigtig god at køre mc

• #6   6. jul 2018 Godt at høre du får noget ud af det.
    Når man har meget kontrol over motorcyklen og sig selv, kan man køre rigtig stærk eller rigtig sikkert, fordi man har masser af overskud til at håndtere situationer.
    Husk på det er ikke kun ulovligt at køre for stærkt, men også farligt for din sikkerhed.
    Jeg skal ikke moralisere, bare fortælle du skal passe på dig selv.
    Lærer man ikke aktiv køreteknik i forbindelse med køretimer ?
    Hvis du ønsker dig en hurtigere og mere sikker kørestil, skal du øve din køreteknik.
    Det kan du gøre på diverse kurser eller ved at køre med nogen der kan lære dig det.
    Som foreslået så kræver det nogle krøllede veje at øve sig på, jo mere krøllede desto bedre, så bliver hastigheden ikke så høj.
    Tag et par dage til Harz i Tyskland og bliv udfordret, samtidig er der masser af andre motorcyklister og prisen er latterlig lille.

• #7   7. jul 2018 Hvis du en dag keder dig, så kør ud af Rugårdsvej, dejlig vej med nogle fine sving. Ellers så tag motorvejen og drej af i Aarup og kør mod Faaborg, turen igennem Svanninge bakker er nu meget underholdene på to hjul.

Ellers så tag til Skovsøen om torsdagen eller til Karoline i Middelfart, d. 1. søndag i måneden. Der er der ihvertfald massere af mennesker at snakke med.

Og du kan bare skrive hvis du en dag vil ud og trille. smiley

Kommentér på:
Takker for de gode indput

Annonce