{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Tyveriforsøg langs hillerødmotorvejen {{forumTopicSubject}}

I går aftes, d. 18/05, omkring kl. 21-22 tiden, var mig og en kammarat på vej hjem på vores cykler. Og da vi kører i nordgående retning af hillerødmotorvejen lige før TV byen ser vi en 5-10 unger som står og roder med en motorcykel inde på sti-systemet. Samme cykel som jeg tidligere på dagen, på vej hjem fra arbejde havde set holdende ude i vejkanten.
Altså, rimelig suspekt.

Det lignede umiddelbart en Kawasaki Z-750/1000 (de nyere udgaver)

De var tilsyneladende ved at pille fronten af MC'en.

Så vi kørte straks fra motorvejen og ind på en tankstation og ringede efter polisen. Der gik ikke 2 minutter før vi så to politibiler drøne forbi med fuld udrykning, og ned på sti-systemet uden lys.

Vi blev nysgerrige og kørte forbi igen på motorvejen for at se hvad der foregik. Og så en masse scootere, I ved, uden lys, 2 personer på, uden hjelme osv. køre forvirret væk derfra i alle retninger.

Kørte ind og snakkede med betjentene og gav dem en beskrivelse af hvad vi havde set, og fortalte at de ville hente MC'en og kontakte ejeren.

Tja, første gang jeg har gjort sådan noget. Men hvor ville jeg sætte pris på hvis andre gjorde det samme for mig. Hvis der er noget jeg ikke kan acceptere, så er det tyveri.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tyveriforsøg langs hillerødmotorvejen
Kommentér på:
Tyveriforsøg langs hillerødmotorvejen

Annonce