Jubii {{forumTopicSubject}}
Jeg havde et indlæg i mandags om der var nogen som havde smadret min skivebremse lås så jeg ikke kunne få den op med nøglen. Var i den forbindelse noget bange for, at de rare mennesker med hammeren også havde fået slået min bremseskive skæv.
Igår aftes efter endt fredags bar ( Jeg drak i dagens anledning kun cola) gik et par kammerater og jeg hjem til mig med målet: "Låsen skal op". Jeg havde snakket med forhandleren der havde sagt, at jeg i hvertfald skulle bruge 20minutter med en vinkelsliber og det ville koste mindst 2 blade.
Nå men vi gik i gang, efter at have pakket Helena godt ind i pap. Arbejdsfordelingen var, at jeg skar, den ene kammerat hold låsen med en tang, og den anden filmede det hele på sin mobil telefon for at lægge det ud på Youtube eller sådan noget ( jeg fangde det aldrig rigtig helt).
Fra vi satte klingen på, til vi var gennem tog det 30 sek - Så venner selv om i giver 1000kr for en lås, så gælder, at hvis man vil have jeres MC så får man jeres mc.
Nå men nu til den store test ( Hvilket bestemte om jeg fik råd til at tage på sommerferie eller ej.) Jeg prøvede at dreje hjulet, og det kunne det, kunne selvfølgelig høre at bremsen hang en smule, men det gør den altid og det er et sommerferie projekt at løse det. Jeg kørte en lille tur, og lavede nogle katastrofe bremsninger, og det kunne jeg ligeså godt som jeg plejer. Så alt i alt var det fantastisk - jeg har lige sparet de 3000 kr som et værksted sagde det ville koste at få lavet en skæv bremseskive.
Dvs. Alt i alt er jeg glad i låget idag!!!!!
dec 2006
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 602
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.016
aug 2004
Men FEDT, når man slipper for at skulle af med penge!
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.629
Lyder sgu vældig pebret, men da dejligt at det kunne spares væk. 3000 er noget af en afskrivning for at få skiftet en skive syntes jeg.
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 51 Svar: 414
men et var at jeg ikke kunne låse den op mere og derved få den af.... tog jeg en STOR skruetrækker vrikkede lide ved den pal..
det viste sig så at den pal der låser var gået løs så den kunne bare skubbes til side. og dermed var låsen af... så nu har jeg ingen på.
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 83 Svar: 510
Jeg må indrømme, at jeg troede de var mere sikre.
aug 2004
Til min nye har jeg nu skivebremselås, kæde (med sådan noget stof omkring) samt Scorpio alarm (ik installeret endnu dog).. Jeg skal sgu ik risikere noget!
jun 2006
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 3 Emner: 74 Svar: 770
Er lige med i glædes rusen! - Jeg er lige blevet færdig med min eksamens opgave til 2. år på htx :D...
MvH
Michael
aug 2004
Kan tilføje, at jeg er HELT færdig på htx om godt 1 måned!
Afleverede eksamensprojekt i teknik for 2 uger siden.. Mangler dog stadig lige det sidste i et par andre fag..
aug 2004
Jubii