Så blev det min tur, asfalttur {{forumTopicSubject}}
Sådan en elendig minbuschauffør.
I fradags i byen ved 17 tiden blev jeg knaldet ned bagfra. Byen var fyldt med trafik og "vi" kørte i kø i et spor stille og roligt og alligevel lykkedes det fjolset at reagere forsent så han køre mig ned.
Som han selv sagde "Ja, jeg havde set dig men jeg kom bare for tæt på",,,,,,, Doooh, ja det tror jeg, sådan en tumpe...
Mht "skyld", så ville jeg ikke have at han skulle rende fra sit ansvar efter et stykke tid når han var kommet hjem, så jeg sagde at jeg lige kunne tilkalde politiet (byen var jo fuld af dem), men vupti, så stod han skriftligt og lavede en "erkendelse af skylden". Han vil nok ikke risikerer noge med sit kørekort til sit firma.
Så nu står dyret på værksted og bliver gennemgået på tirsdag (forhåbentlig)
Var lige et smut på skadestuen og blive tjekket for jeg har fået ondt i min øverste del af ryggen, men er ok, bare lidt blodansamlinger efter slaget ved sammenstødet med asfalten.
Noge der lige sådan vil låne mig en superbike mens min er til rep. ??? :-)) Nå ikk' ok da....
Bo
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.745
dec 2003
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 2 Svar: 86
Har selv været nede i denne sæson, og det minder een om, hvor skrøbelig man er som motorcyklist i trafikken, men godt du slap uden større mén fra ulykken 8)
MvH.
Simon Mark
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 341
Heldigt det skete ved lav hastighed og at du slap rimelig heldigt hvad angår mén.
Havde jo et sammenstød med en bil sidste sæson med ca 80 km/t. De slår squ hårdt:-)
Ved ikke hvad der sker for billister somme tider.
Heldigvis fik jeg en ny cykel ud af det.
Så blev det min tur, asfalttur