Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dumme dyr
  • #1   27. apr 2005 Godt der ikke skete mere med dig! Har sku ikke ondt af dyret, overhovedet ikke.. Plaffede selv et raadyrkid ned sidste aar, ramte det bagerste af dyret med min GSX-R 250cc, heldigvis skete der ikke noget, kun med dyret! smiley

• #2   27. apr 2005 Ja det er jo ikke fordi dyrerne er opsat på at dø....

Jeg har også taget min andel af dyr i trafikken, lige da jeg fik monteret turbo på Supra'en røg der 1 dyr om måneden i 3 måneder. 2 katte og 1 hund. Lidt skræmmende synes jeg, især fordi 2 af dem var på samme vej. Og man kan jo intet gøre, lige pludselig hopper de bare ud. Med hunden fik jeg også Falck ud og gøre hvad de nu end skal gøre, jeg tror den var død på stedet, men bare for en sikkerhedsskyld. De skal sgu ikke ligge og lide.

(og nej, jeg kørte ikke for stærkt nogen af gangene).

Bortset fra det - så er det selvfølgelig godt at høre der ikke er sket noget med jer eller cyklerne smiley

• #3   27. apr 2005 hey.
    Meget nok at du ikke væltede smiley meget heldig må jeg siger....nakkede mine første to musvitter her i lørdags smiley heldigvis ikke på aprilliaen smiley

• #4   27. apr 2005 Søren J du er da et fjols at høre på.

Til dem som ikke har prøvet at få kørt et kæledyr ned: HOLD JERES KÆFT MED AT VÆRE SÅ SMARTE!
    Det er en del af din familie som du mister+ at du skal ud og samle et livløst og ofte knust dyr op som du har så mange minder om...

Jannik...

• #5   27. apr 2005 hmm rart at høre man kan jorde dem uden at ende i grøften selv!!!!

• #6   27. apr 2005 Jannik U. :
    Rigtigt nok alt det du skriver...men hvis du skal sammenlige en død kat med at en mc-kører brækker ryggen i et styrt så er det da kun "heldigt" at det kun er katten, der lader livet! dessuden er det begrænset hvor knyttet man kan blive med en kat !

• #7   27. apr 2005 ang... katten døde den på stedet.. og jeg kan faktisk godt selv lide katte og har da også haft den største og fedeste hankat selv, men han blev kørt over lige udenfor mit hus... jo man bliver da ked af det, men holde en katte inde er sgu mere synd.

• #8   27. apr 2005 Rene w: der vil jeg godt tillade mig og sige det er LØGN..

Jeg elsker min kat, nok fordi jeg har haft ham siden jeg var 8 år og ham sidder jeg med hver aften og kæler.

- Kristian D

• #10   27. apr 2005 Her er nr. til FALCK, for det er der vel ikke mange der har, selvom det er nemt.

70 10 20 30.

Og det er gratis at ringe, så ingen undskyldninger.
    Det var da godt at der ikke skete noget med jer, eller jeres mc, men det var da uden tvivl også synd for dyrene, og især deres ejere.
    Måske i ville forstå dem hvis i skulle gå hen til to børn på eks. 7 og 9 år, og fortælle at deres kæledyr var død, og det var jer der slog dem ihjel. Og så se hvordan de ser ud når i siger det.
    Bare min mening, men husk nu det nr.!!!!!!!

Claus.

• #11   27. apr 2005 René vi snakker jo ikke om at vælge mellem katten eller kørens liv men at Søren kommer med denne bemærkning:
    "Har sku ikke ondt af dyret, overhovedet ikke.. Plaffede selv et raadyrkid ned sidste aar, ramte det bagerste af dyret med min GSX-R 250cc, heldigvis skete der ikke noget, kun med dyret!"
    Så er det sku ikke jernen der fylder kraniet ud på ham!!!

Og at han så nærmest er stolt over at han har kørt et dyr helt eller halvt ihjel gør mig så harm, at jeg har det sådan at jeg ikke have noget imod at han kom til skade næste gang han er uheldig at ramme et dyr på vejen!

René du skriver: dessuden er det begrænset hvor knyttet man kan blive med en kat !
    Hvad snakker du om???
    Der er mennesker der bliver mere knyttet til deres kanariefugl end du nogensinde ville kunne blive til en hund, så hvordan kan du udtale dig om hvor knyttet man kan blive til en kat???

Vi har fundet vores kat en morgen hvor den havde fået knust bagben og bagkrop ved påkørsel, men alligevel havde hun slæbt sig de 100 meter hjem på forbenene, og var stadigt i live da vi fandt hende om morgenen, og at billisten ikke havde gjort noget for hende syntes jeg er så dårligt...

Jeg kan ikke helt forstå jeres holdninger og ligegyldighed over for et andet væsen her i livet, men at man ikke gør det bedste for det stakkels dyr som intetvidende er blevet ramt af en af os syntes jeg man skulle skamme sig over.

Jannik...

• #13   27. apr 2005 Helt enig med Jannik og Bandit.
    I kan jo selv se hvorfor på mit profil-billede.
    Ronni G.

• #14   27. apr 2005 Rolig drenge smiley Tror i overfortolker os lidt smiley Synes da ikke at der er fedt at folks kæledyr bliver slået ihjel i trafikken, men jeg vil nu stadigvæk at det er et held hvis det kun er dyret der kommer til skade !!! dyrene dør som regel på stedet, men hvis de ikke gør så HAR man sku også forpligtelsen til at gører alt hvad man kan for at hjælpe det! det er lige godt hvilket dyr vi snakker om !

Men i må undskylde hvis jeg har fornærmet nogen ! min pointe er bare som Bandit#1 skrev "man skal ikke slå sig selv halvt fordærvet, for at redde en kat eller rådyr"

• #15   29. apr 2005 Og det er vi fuldstændigt enige om smiley

• #16   29. apr 2005 Til _Jannik U. [Hillerød] _:

Kald du mig bare et fjols, men kom ikke her og tud når nu der er et rådyr/kælredyr/kat der render ud foran dig så du vælter og smadre din SV'er.. Og måske endda kommer til skade med dig selv.. Måske endda kommer i kørestol?.. Kan du se hvor jeg vil hen?
    Gu' er det da synd for dyret, og jeg er da helt klar over at det da ikke har lyst til at dø og alt det der. Men nu har jeg det altså sån at jeg sætter mit ejet liv højrere end et rådyr's eller en kat for dens sags skyld..
    Jeg fandt aldrig det rådyr som jeg ramte, og havde jeg fundet det så havde jeg også ringet til Falck..

• #17   30. apr 2005 Søren:
    Jeg har intet imod at folk tuder over at have smadret deres cykel ved mødet med et dyr, det er da også pisse ærgeligt, men at du kommer med en smarterøvs-bemærkning om at du overhovedet ikke har ondt af de dyr som bliver ramt, mister jeg alt for en person som dig.
    Jeg har jo den samme mening om at det må hellere koster dyret livet end personen på mc´en, men at være ligeglad med dyret, det bliver jeg aldrig!

• #18   30. apr 2005 Jeg er heller ikke ligeglad med dyret, overhovedet ikke.. Jeg stoppede slef også da jeg havde uheldet med rådyret, jeg brugte næsten 1 time på at lede efter det sammen med en kammi og hans hund, men uden held desværre! Self er det synd, det er da klart!

• #19   1. maj 2005 Så er den her debat vist trukket så langt ud den kan, og lidt mere enda.
    Hvis i læser alle indlægende igennem mener alle folk jo stort set det samme, så skal vi ikke bare holde her.
    Vi skulle jo nødigt ende ligesom dem på bilgalleri, selvom denne debat efterhånden er godt på vej derhen.

God sommer......................når den kommer :o)

Claus.

Kommentér på:
dumme dyr

Annonce