Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjelme
  • #1   19. jun 2018 Hjelme er ligeså forskellige som hoveder. Jeg har et stort grødhoved og kørte med Bandit Fighter ½ sæson, dels fordi den så rå ud, dels fordi det var een af de få hjelme jeg følte jeg kunne få nedover hovedet.

Desværre gav polstringen sig meget i min Bandit hjelm, og snart spurtede den rundt på hovedet - noget jeg ellers aldrig har prøvet. Om det skyldes jeg havde købt et nummer for stort ved jeg ikke, som sagt var jeg bare lykkelig over at få en hjelm der kunne komme nedover ørene.

Så jeg fandt en afløser i en LS2 396 hjelm som jeg faktisk er blevet rigtig glad for.

Så hvis du vil prøve en Bandit Fighter har jeg een billigt til salg i str 62. Matsort og med røgfarvet ekstra visir.

• #2   19. jun 2018 Hvor måler man om? Lyder spændende men har ikke så stort et hoved. Kender du andre mærker der ser sådan lidt rå ud?

• #3   19. jun 2018 Rundt om roen på bredeste sted smiley

Som sagt kører jeg med LS2 396 i matsort. Den ser ok ud synes, jeg, har godt med udluftning, aftageligt foer og frem for alt passer den på mit hovede.

Hvis du har et lille hovede (i forhold til mit) ville jeg gå efter en hjelm fabrikant der laver forskellige skalstørrelser, så kommer du ikke til at ligne en alien (så meget) som dem der har een skalstørrelse og bare fylder mere polstring i des mindre hovede.

Men igen, hvad betyder et smart udseende hvis hjelmen kejter rundt på dit hovede og du bliver skør af vindstøjen???

• #4   19. jun 2018 Tak for det. Også træls at ligne en alien. Haha

• #5   20. jun 2018 Kik på denne Boxer hjelm. Synes de er mega fede

https://www.bikeroutfit.dk/roof-pilot-hjelm-med-visir-boxer-flip-up-hjelm-v8-shadow.html

• #6   20. jun 2018 Har købt en Simpson hjelm. Sammenlignet med min Shoei GT air så er der meget støj.
    Men den er super fed, let og med solbrille.
    Prisen er rimeligt ift. Samlet indtryk.
    Så hvis du ikke ligger med 120 + hele tiden så er det en fed hjelm.
    Har hørt fra andre at den er mere støjsvag ift Bandit, men har ikke selv sammenlignet. smiley

• #7   20. jun 2018 http://nitrinos.ru/en/category/helmet/

• #8   21. jun 2018 Wau nogle fede hjelme på det site. smiley smiley
    Når jeg skal bygge min rat/bobber post cykel, skal jeg have denne hjelm NITRINOS NS-5 med lygte.

Det bliver en sjov dag.

profilbillede
  • #9   21. jun 2018 @8 - den kommer du gratis ind med til SMil's sommerfest

Kommentér på:
Hjelme

Annonce