Hjelme {{forumTopicSubject}}
Hey derude igen.
Jeg kigger efter en hjelm. Kigger på Bandit hjelme. Der er noget med udsyn og vindstøj. Fandt så mærket Simpson der laver hjelme i samme style. Nogen erfaringer med dem? Er der mon andre der laver hjelme i samme look?
-T
mar 2016
Følger: 5 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 923
Desværre gav polstringen sig meget i min Bandit hjelm, og snart spurtede den rundt på hovedet - noget jeg ellers aldrig har prøvet. Om det skyldes jeg havde købt et nummer for stort ved jeg ikke, som sagt var jeg bare lykkelig over at få en hjelm der kunne komme nedover ørene.
Så jeg fandt en afløser i en LS2 396 hjelm som jeg faktisk er blevet rigtig glad for.
Så hvis du vil prøve en Bandit Fighter har jeg een billigt til salg i str 62. Matsort og med røgfarvet ekstra visir.
jun 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 6
mar 2016
Som sagt kører jeg med LS2 396 i matsort. Den ser ok ud synes, jeg, har godt med udluftning, aftageligt foer og frem for alt passer den på mit hovede.
Hvis du har et lille hovede (i forhold til mit) ville jeg gå efter en hjelm fabrikant der laver forskellige skalstørrelser, så kommer du ikke til at ligne en alien (så meget) som dem der har een skalstørrelse og bare fylder mere polstring i des mindre hovede.
Men igen, hvad betyder et smart udseende hvis hjelmen kejter rundt på dit hovede og du bliver skør af vindstøjen???
jun 2018
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 6
jun 2016
Følger: 26 Følgere: 69 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 331
https://www.bikeroutfit.dk/roof-pilot-hjelm-med-visir-boxer-flip-up-hjelm-v8-shadow.html
jun 2012
Følger: 29 Følgere: 50 MC-er: 6 Emner: 53 Svar: 478
Men den er super fed, let og med solbrille.
Prisen er rimeligt ift. Samlet indtryk.
Så hvis du ikke ligger med 120 + hele tiden så er det en fed hjelm.
Har hørt fra andre at den er mere støjsvag ift Bandit, men har ikke selv sammenlignet.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 39 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
jun 2016
Følger: 26 Følgere: 69 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 331
Når jeg skal bygge min rat/bobber post cykel, skal jeg have denne hjelm NITRINOS NS-5 med lygte.
Det bliver en sjov dag.
mar 2016
Hjelme