2.181 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
17 Svar
No noise ørepropper No noise ørepropper
Jeg har lige fået mig sådan et sæt med posten, 175kr inkl fragt.
De skulle være beregnet til MC, jeg er dog mest imponeret over hvor lidt de i grunden virker, faktisk stort set ikke, men jeg fik da en cool lille beholder ud af det... jeg fortsætter bare med at bruge de små gule og hvide skumfiduser
Hvad har folket af erfaringer med netop disse No Noise propper ?
0 synes godt om
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.712
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 41 Annoncer: 1 Emner: 171 Svar: 1.727
https://orepropper-shop.dk/nonoise-motor.html
Skumpropper til folket!
mar 2004
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 5 Emner: 14 Svar: 1.476
Det er fint med snorene, så kan man hive dem ud hvis de falder indenfor
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 25 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 36
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
https://youtu.be/eEdf0R5ypsg
Af samme årsag som jeg stadig bruger sennheiser cx300. På sjette år.
Kan høre stemmer nogenlunde. Sirener horn osv. Men vindstøj mv dæmpes betragteligt. Og man kan noise cancel med lidt musik på relativt lav vol (ellers giver musikken bare høreskade)
Hullet i midten af sådan nogen inear speakere er fornemt mhp at man ikke skubber ørevoks ind.
Samtidig er der et stort udvalg af gummidutter i forskellige størrelser og blødheder, så man kan finde nogen der slutter godt tæt i øret uden at presse for hårdt.
Efter 4 timer med dem i er det rart at få dem ud en 20 minutter. Men i forhold til mange andre inear headphones og ørepropper jeg har prøvet, så synes jeg næsten ikke man mærker cx300 i øret.
Ikke med den gummidut jeg har på til mine ører.
Menøøøh
Ska ha prøvet meelectronics m6 pro, med et par comply comfort 100 foam propper på.
Det sku være le créme
mar 2018
Følger: 20 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 28
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.757
Fik dem i Mili
mar 2007
jun 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11
mar 2007
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 471
-spørger fordi jeg ikke ved det
Og det er da rart nok at kunne fjerne vindstøjen ved længere ture med høje hastigheder, men gider sgu ikk at jeg næsten ikke kan høre lyden fra udstødningen
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
Mine in ear headphones virker ligesom dem med lameller.
De fleste lyde dæmpes betragteligt, men de vigtigste lyde forbliver audible (hørbare).
De er dog til den... færdselssikre side de nonoise.
Lidt noget snyd, at deres navn så er no noise.
De sku hellere hedde no silence.
Men ja altså det er ideen.
Grædende børn i grøften, fuglekvidder (samt gear drevet ventilarme og dækstøj) det går altså lige ind og tirrer øreknoglen selv om man har de "no silence" i.
Det er ikke noget for mig..
Mine dæmper mere. Og så hører jeg musik gennem dem oveni købet.
Slukker jeg musikken så KAN jeg godt høre hvad folk siger. .. Selvom man føler sig temmelig hørehæmmet.
Folk skal ikke mumle i hvert fald., , så må jeg råve "HVABEHAR"
De hedder Moldex Spark Plugs https://www.moldex.com/au/hearing-protection/foam-earplugs/sparkplugs.php
Og de gør præcist det de skal. De dæmper alle skadelige lyde, og lader en føre en normal samtale og høre udstødningen, trafikken vejen, motor osv osv.
Formstøbte hørepropper virker ikke for mig - og det gør "no noise" typen heller ikke, for uanset hvor godt de sidder i øret, ændrer det hele sig når jeg får min hjelm på. Når den bevæger sig lidt pga vinden eller jeg drejer hovedet, så rykker det i propperne som gør at de flytter sig eller også gør det ondt efter ret kort tid. Mine øregange er simpelthen ikke gearede til den slags - derfor skumpropperne. De har aldrig givet mig problemer.
Folks øregange er enormt forskellige, og det kan man kun finde ud af ved at prøve sig frem.
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 51 Svar: 1.633
Det meste andet giver mig problemer fordi mine øregange er meget forskellige i størrelse.
No Noise passede perfekt i højre øre, i venstre var de alt for små, så der var 0 dæmpning.
No noise ørepropper