{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gopro under visiret, hjælp
  • #1   17. maj 2018 skrot det skrammel og koncentrer dig om kørsel
    (på youtube ligger så mange klip at jeg ikke fatter at mcister vil udstille sig selv)

• #2   17. maj 2018 Er det ikke bare at google gopro udstyr og se om den findes?
    Og noget helt andet... Er det ikke pisse farligt at ha et gopro BAG /under visiret??
    Du får jo smadret fjæset hvis du kører galt??
    Eller skal jeg forstå det sådan at det sidder udenpå men lige under visiret? ikke at det gør det meget bedre, det kan stadig smadre visiret og dit ansigt ved uheld... (tror/håber at jeg har misforstået det) smiley

• #3   17. maj 2018 #2 Det er vel det man kalder et "mundholdt kamera" smiley
    Og til trådstarter, det du søger hedder vistnok en "selfiestang" smiley

• #4   17. maj 2018 Ha ha smiley
    Jeg ville max turde sætte det på siden af hjelmen, det andet kan da gå helt galt, men det ser smart ud smiley

• #5   17. maj 2018 1. er til mit eget brug ikke YouTube, og ikke til at filme vild kørsel, men naturen og andre sjove ting man oplever men tak for svaret.
    2. Selvfølgelig under visiret uden på hjelmen:-)

• #6   17. maj 2018 4 om noget så er det da farligere på siden af hjelmen, da kraniet i forvejen har et svagt punkt der:-)

• #7   17. maj 2018 Godt så smiley
    Men uanset hvad ville det være det sikreste at sætte det på siden eller ovenpå og så er problemet med vinklen også løst.
    Hvis det også er farligt på siden, ja så er der kun ovenpå tilbage smiley

• #8   17. maj 2018 Så faktisk en mc'ist i Esbjerg her sidste dag,som havde et kammera siddende oven på hjelmen. FÅK hvor så det da total latterlig ud. Det var grineren smiley

• #9   17. maj 2018 Tja og så er der nogen der kører med frynser på jakken og tørklæde for ansigtet, det er sgu ikke meget bedre smiley

• #10   17. maj 2018 Ja egentlig også derfor jeg hælder til under visiret.

• #11   17. maj 2018 Det er helt sikkert også der det ser bedst ud, og da jeg har set mange køre med det der, må der findes en løsning smiley

• #12   17. maj 2018 Ha ha ha ha ha ja. Men nå det giver sku nogle gode grinere til tider. Så også her sidste dag,som kom med æggeskal på,ha ha,men det så ud som om den var tre numre for små. smiley

• #13   17. maj 2018 Det er jo forskel på hvor meget man skal beskytte smiley smiley smiley

• #14   17. maj 2018 Må vist bare søge videre takker for alle svarene gutter ??

• #15   17. maj 2018 Kan man egentlig ikke vende kameraet på hovedet så det peger opad i stedet og så vende "skærmen" i indstillinger?
    Bare en tanke smiley

• #16   17. maj 2018 Jeg har mit kamera på "hagen" af hjelmen smiley det giver det helt klart bedste udsyn..

profilbillede
  • #17   18. maj 2018 Side monteret virker bedst for mig smiley
    Gør det måske lidt nemmere at placere sig så vindskærmen ikke kommer med.. smiley

På ture til udlandet, har jeg telefonen på styret så jeg hele tiden kan følge med i hvad den optager, hvordan det ser ud.. smiley

Og husk sikkerhedssnoren.. smiley

profilbillede
  • #18   18. maj 2018 Øh - sorry.. smiley
    Anden halvdel af dit spørgsmål blev jo ikke besvaret.. smiley

Du kan godt finde GoPro kompatible ting rundt omkring, selvfølgelig til en brøkdel af GP priser..!!
    Dette sæt fandt jeg på en af de større motorvejs tankstationer til blot 149,- (det er hvad en af delene alene, vil koste m GP navnet på..??)
    Jeg mener det var på “tankstelle Skerup” smiley nordgående, lige inden Vejle, men klip ikke kuglerne af mig, hvis det ikke lige er DER..!
    (#Redigeret# Nej du finder sættet i dit nærmeste Power House! Modsat GP baren smiley i gulvhøjde smiley #)

Jeg tænker det er et arm sortiment i den retning du er ude efter? smiley

profilbillede
  • #19   18. maj 2018 Et hurtigt kig rundt på nettet og du finder mange steder som både sælger originale go pro dele (de er som regel dyre) men også mange som sælger kopi (men stadig i fin kvalitet) .. jeg fandt ved elgiganten nogle rest salg af ægte gopro som ville koste 400 kr .. fik dem til 145 .. så det kan sagtens lade sig gøre at finde ..

Jeg kører næsten altid med kamera og jeg fanger altid noget spændende at filme smiley

• #20   18. maj 2018 @ # 19
    Ja - mit kører også altid i loop, - der er jo altid underholdende knaldperler derude i trafikken..
    skulle man lægge det hele på YT kunne man ikke lave andet..!

Tænker ofte på om politiet ville gøre noget hvis man sendte alle de
    “mobil snakkende vej bane skiftende uden at tjekke spejle eller vise af - her kommer jeg typer”
    optagelser man har liggende, ind..?
    Nr. Plader og ansigter på speed snakkerne, er jo med i 4K kvalitet smiley

Men de vil nok ikke gøre noget.. smiley

Det har dog reddet min røv to gange i forsikringssager, og så er det kamera jo tjent ind..!! smiley

• #21   18. maj 2018 Jeg bruger det netop også hvis der skulle ske en ulykke .. kan ikke diskutere med et kamera smiley .. jeg har endnu ikke været ude for noget så jeg tænkte politiet skulle have et kig på det så ved ikke hvad de ville sige til det men bedre at have beviser end påstand mod påstand

• #22   18. maj 2018 Henrik R
    Det du søger et en forlænger, hvor 'rillerne går samme vej'. Næsten alle forlængere du kan købe har rillerne modsat i enden, så man kan bygge sig en forlængerarm.. Men de andre findes - du skal bare lede pisselænge for at finde dem smiley

• #23   18. maj 2018 Mit er på hagen, det giver det fedeste overblik, med fokus på styr, vejen og horisonten

• #24   19. maj 2018 Super masser af tips takker gutter smiley smiley

Kommentér på:
Gopro under visiret, hjælp

Annonce