{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når der skal handles!
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #1   3. maj 2007 De er HELT sikkert til at rokke da.

Det primære i den strategi, er at du aldrig virker tilfreds før der er givet hånd på prisen.

• #2   3. maj 2007 Okay, det lyder da nice...

Men hvor meget taler vi om ca. ?

En helt sæt udstyr, beklædning hjelm osv. ?

Ved godt det kommer an på forhandleren, men vil da gerne høre om jeres erfaringer, så jeg har en anelse omkring dette emne...:-)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.701
    #3   3. maj 2007 Jeg fik støvler / rygskjold / handsker med til min SV'er for kun 900 kroner, hvor normalprisen var ca 3200, og jeg slap for lev omkostningerne fordi jeg sagde jeg nok selv skulle hente en plade til maskinen.

Ialt sparede jeg vel ca 4800 kroner.

• #4   3. maj 2007 Kommer samtidig an på hvad for en maskine du køber... hvis det eks. er en af de nye suzuki hvor efterspørgslen er meget høj og de stort set sælger sig selv skal du ikke regne med det store... men køber du en sidste års model kan du nemt lave en god handel.. men du skal som minimum have en hjelm eller andet tilsvarende udstyr til en 2-3k... og husk at giver han dig varer for 3k koster det ham jo kun omkring 2000-2200... det skal man lige huske når det ser flot ud med en høj rabat... du skal regne med han har en dækningsgrad på ca 20% på en ny cykel og 35%-40% på på udstyr hvis det er en forhandler i en rimelig størrelse... derfor kan han uden problemer give 10k rabat uden han har tabt penge på den handel hvis vi siger at cyklen koster ca 150.000... men igen han skal jo tjene penge ellers overlever han ikke... den bedste måde at presse prisen er at få et tilbud... komme dagen efter og så lige presse den lidt ekstra.. og som du nok har gættet nu er jeg sælger ... held og lykke med købet...

• #5   3. maj 2007 Selve mc'en er der ikke meget at handle om, da forhandleren ikke tjener meget på dem (3-5000)

Men derimod udstyret, der kan være en del at hente samt evt ekstraudstyr til mc'en

Kommentér på:
Når der skal handles!

Annonce