{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Niveaulister
  • #2   9. maj 2018 Tak for det. Så må jeg krybe til korset og se at få betalt afgift af min FJR1300 fra 2011. Ser ud til at blive en dyr omgang ??

• #3   9. maj 2018 Ja, men den er da trods alt faldet 5.000 i vurderet handelspris siden jan-18 (svarende til ca. 2.550 i afgift), så regn med ca. 79.140 i afgift (for et eks. i middelstand), hvis du vælger at betale afgift inden aug-18, hvor den næste niveauliste kommer.

smiley

• #4   9. maj 2018 Det er ex. politi mc, som jeg har hygget mig med at total istandsætte. Det er anden gang jeg gør dette. Sidste gang fik jeg nedsat afgiften pga. “flere brugere”. Håber også det kan hjælpe lidt denne gang. Ellers er det bare ærgerligt - nu vil jeg ud at køre smiley

• #5   10. maj 2018 #4

Ja - så er der rabat på normalt 5%, det hjælper alt sammen smiley

"Skiftende chauffører
    For køretøjer bliver niveauet (også ved eksport) nedskrevet med et fradrag på 5 %, når køretøjet har været anvendt til særlige formål med flere skiftende chauffører. Se § 32 i bekendtgørelse nr. 879 af 1. juli 2013 om registreringsafgift.

Anvendelsen skal dokumenteres.

Fradraget gælder bl.a. følgende biler med skiftende chauffører:

Politiets "civilbiler"
    Sygetransport- og udrykningskøretøjer
    Personbiler med offentlige ejere/brugere (bortset fra ministerbiler)
    Udlejningsbiler. Bemærk, at fradraget ikke bliver givet for køretøjer, der har været anvendt til leasing)
    Personbiler anvendt på køretekniske anlæg
    Køretøjer anvendt af militæret."

Kommentér på:
Niveaulister

Annonce