{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

En uheldig oplevelsel Forskring {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo næsten lige købt min nye Honda CBR 1000 F, og den skulle jo så have en forskring.. Jeg ringede rundt til de forskellige, og til sidst valgte jeg tryk.. de havde et tilbud på 8500 kr med kasko for 9 månder.
Den skulle så betales idag.. regningen lød dog på 15500 kr. jeg ringede selvfølig til hende jeg havde snakket med der inde, hun sagde at det var en fejl og at hun lige ville undersøge hvad der var sket.. så ringede hun for en halv time siden, og sagde at hun ikke kunne gøre noget ved det, den ville koste 15500 kr. Hvad gør jeg nu???

Jeg fik ikke noget på skrift da det kunne hun ikke pga hendes system ikke kunne gøre det.. (noget med at for at værer elite bilist skal man værer fyldt 30 og have kørt skade fri i 5 år)..

Da jeg ringede der ind første gang undersøgte hun om jeg kunne få den til den billige pris da jeg ikke har lavet en skade i 5 år og det sagde hun at jeg kunne...

Hvad gør jeg nu? Jeg skal have forskring på min mc er 24 år nogen der kender til steder hvor jeg kan få kasko på den for under 10000 kr???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En uheldig oplevelsel Forskring
Kommentér på:
En uheldig oplevelsel Forskring

Annonce