Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • Fjernelse af defekt skrue i lampeudtag, opsætning af IKEA-lampe 790 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bødestørrelse???
  • #1   18. apr 2005 5000 Kr

• #2   18. apr 2005 Det var en dyr affære.. Troede kun at det kostede 5kg hvis man slet ikke havde kortet overhovdet. Damn, så kommer jeg ikke ud at køre meget i år smiley

• #3   18. apr 2005 Du kan bare få den droslet...

• #4   18. apr 2005 Tjae det er en mulighed, men fra 100HK til 34 vil jo nok ændre en del på cyklens karakteristik. Det er 3-4md det drejer sig om.. Så det kan vel næsten ikke svare sig. droslingskittet koster jo trods alt ca 1600kr.

• #5   18. apr 2005 Ja ok... Smid den da lie her ind så vi kan se dyret... :o)

• #6   18. apr 2005 Yepper, skal lige have samlet den færdig og have fat i et dig. kamera så kommer der et par fotos. Er det dig selv på billedet? Pænt okay stoppie!

• #7   18. apr 2005 Nej desvære har jeg ikke lige, selv råd til sådan en bette MV´er... :o) Men du kan finde Henning L herinde, han har en...

• #8   18. apr 2005 Nu skal du huske på hvad det koster dig, hvis du kører galt på en mc, som forsikringsselskabet tror du har droslet,men som du ikke har.Så står du med lorten selv. Det er ikke for at lege moralens vogter, men bare så du er klar over det.

Mvh
    Martin

• #9   18. apr 2005 Til NLS: Hmm, ja der er jo nogle der pengepungen skruet godt sammen! Eller en god bank..

Til Martin: Det var jeg godt klar over det med forsikringen. Nu kører jeg ikke råddent, men uheldet kan jo ske for alle. Det er bare sindsygt svært at lade dyret stå inde i i det mørke værksted når solen skinner der ude. Der kribler i fingrene for at komme ud og lunte rundt, men må nok hellere vente smiley

• #10   18. apr 2005 Hey

Martin har ret omkring forsikring... ikke den bedste plan, men NLS har tilgengæld ikke ret. Du får kun 5000kr hvis du slet ikke har kørekort. Hvis du har til bil får du 3000kr og hvis du også har til lille MC kan du evt. få den nedsat endnu mere, evt 1500kr... men stadig forsikring osv...

VH

• #11   18. apr 2005 hmm.... jeg sad lige og læste dette og kom til at tænke på noget.... det kan godt være at du kører ordentligt men hvad nu hvis det er en anden der er skyld i et uheld hvor du er indblandet.... kunne forsikringen så ikke give dig skylden, da du i princippet ikke har kørekort til det køretøj som du nu er føreren af????? altså jeg ved det ikke men jeg ved da med spiritus kørsel kan du få skylden hvis du har drukket selvom det er en anden der banker overfor rødt og placerer sig i siden på dig.....

• #12   18. apr 2005 Jeg slap med 1500 sidste år! - De ser mildere på det fordi man har kørekort til Mc i forvejen.

Jonas

• #13   18. apr 2005 det koster lige præcis 1500kr. har prøvet det.

• #14   18. apr 2005 Du kan jo selv læse dig frem til hvad det koster på www.retsinfo.dk. Jeg må nok give Emil B ret. Det koster 3000 kr... 1. gang! evt. 1500 sikkert alt efter hvilken politikreds det er. Jeg må nok også sige at det er forsikringen der er den værste.... hvis det går galt.

• #15   18. apr 2005 Nu vil jeg som Martin g ikk være nogen vogter af noget som helst. men jeg har en god ven der havde købt ny mc og to dage efter køre han ned og tanker og ender over køler hjelmen af en bil. han havde ikk forsikring og var ikk gammel nok endnu det har muligvis kostet ham en sprit ny mc (værkstedet ved stadig ikk om de kan lave den)...

Du skal FANDME tænke dig om inden du trækker den ud og køre (forstå mig ret). men det kan sgu så hurtigt gå galt.

Mvh Kristian D

• #16   18. apr 2005 Okay, mange tak for svarene gutter. det har lige sat nogle ting på plads og givet noget stof til eftertanke.. Håber at jeg kan komme ud og rulle og evt møde nogle af jer.. Til sidst på sommeren hvor jeg lovligt kan færdes på de danske veje.

Ronny.

• #17   18. apr 2005 Hej Ronny. Jeg fik en bøde på 1500 kr sidste år for sådan en lille smutter, og jeg kan godt forstå at du ikke kan lade den stå det kunne jeg sgu heller ik!

• #18   19. apr 2005 Endnu en morale, ikke at jeg vil se skævt til dig hvis du trodser den, for mange gør. Men fuck forsikringen, krøller du den er dettil at betale sig fra, men forestil dig at du har skylden og en kommer alvorligt til skade, så er du nok for alvor på den, da din ansvars forsikrings selskab vil prøve at snige uden om da det er være pisse dyrt for dem at påtage sig regningen.
    Hvis du køre, så pas på.
    God vind
    Ses på vejen, før eller siden.
    Hygge

• #19   19. apr 2005 Køb et droslingskit til din cykel, er uheldet ude, få motorcyklen væk, montér droslingskit end of story..:-) Selvfølgelig kan du ikke vente Ronny, bar lad vær med at køre ind i nogen..

• #20   19. apr 2005 HVIS du er i stand til at fjerne cyklen når du har været ude for et uheld, så kan det blot give op til 1 års fængsel at flygte fra et uheldssted...... Med mindre din straffeattest allerede er godt plettet til, så er det et "godt" spor du er på.....

• #21   20. apr 2005 Ville bare lige sige en sidste ting..

Synes det har været en god debat, har sikkert også givet en dig fornemmelse for bødestørrelsen, men Eigil´s forslag er dog det dummeste jeg i mands minde har hørt.....

Så får du både 500kr og oveni den bøde du ellers skulle have, derudover kræver det sikkert en del hasserderet kørsel at skulle "køre fra panderne"...

• #22   20. apr 2005 nej du undgik uheldigvis at styrte.

Kommentér på:
Bødestørrelse???

Annonce