Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af rødder 6.000 kr.
  • Vægbeslag TV 500 kr.
  • Bore huller i beton væg til billeder 400 kr.
  • ømreropgave: Lægge én gulvbrædde, skære bjælke jævn m. væg, fjerne gips/stål fra loft + lukke hul, montere 60 cm opkant 3.200 kr.
  • Fix mit komfur/kogeplader 1.100 kr.
  • El tavle 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afladning af batteri
  • #1   30. apr 2007 MC'en normalt, et batteri aflader ikke sig selv, men når det bliver gammelt kan cellerne falde sammen så det ikke kan oplades så meget mere.. men det er næsten altid MC'en, enten fordi den ikke lader eller den aflader at en eller anden grund..

har du nogen ting på der bruger strøm når den står, som f.eks alarm.. min alarm bruger strøm.. den skal luftes mindst hver 3 uge eller kan jeg ikke starte den smiley

• #2   30. apr 2007 hvad kan grunden være til at mc'en aflader?

• #3   30. apr 2007 Et batteri kan sagtens aflade , når det falder sammen eller der er for meget snask så kortslutter det helt enkelt og så aflader det ...
    løsning : nyt batteri !
    sørg altid for at batteriet er opladet , et halv dødt batteri lever ikke nær så længe , pladerne (blyet) der skal optage strømmen tærer bort , fordi syren og vandet ikke er ladet

• #4   30. apr 2007 Tror du ikke det er batteriet der er færdigt?Når det er begyndt at falde sammen kan det dårligt nok holde strøm natten over

• #5   30. apr 2007 På rs'eren er der et lille digitalt display der bl.a. indeholder et ur. dette tager self. lidt batteri. Hvis de ikke kan holde strøm 2 uger uden at den har været startet er dit batteri nok ikke så meget værd mere.

Arpilia foreslår, at man piller sikringen ud hvis maskinen skal stå over 2 uger.

• #6   30. apr 2007 Et batt "aflader" altid... Med et "snit" på 100mili.amp. i døgnet.. =8o)

Bare spørg http://www.batt-mann.de/

Kommentér på:
afladning af batteri

Annonce