Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  www.Louis.De.??????
  • #1   29. apr 2007 jeg har handlet der en del gange efterhånden og har aldrig haft problemer med levering, faktisk synes jeg de er ret hurtige til at behandle ens ordre og der går sjældent en uge før varene ligger herhjemme så jeg kan varmt anbefale louis

• #2   29. apr 2007 Har været udsat for flere gange at delene står som lagervarer når man bestiller, man der har manglet noget når pakken kommer.
    Det er stadig et godt sted at handle, gør det selv igen for de har nogle billige dele, og kan kun anbefale dem.

• #3   29. apr 2007 Synes det er super. Og går skide stærkt. Men har også en adresse i tyskland hvor jeg for det sendt til, så det tager maks 2 dage smiley

• #4   29. apr 2007 Jeg har handlet hos Louis 3-4 gange , og har aldrig haft problemer har altid fået det jeg havde bestilt, og havde betalt med dankort. Lev. tid ca. en uge.

• #5   29. apr 2007 Fin og hurtig levering. God service også ved returnering af varer. Rigtig fornuftige fragtpriser. MEN, det koster kassen at betale for at sende en pakke fra Danmark til Tyskland hvis man fortryder eller kommer til at bestille noget forkert. Mener jeg gaver 160 kr. for at returnere en pakke dertil. (men det er jo ikke louis fejl)

Kommentér på:
www.Louis.De.??????

Annonce