{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.437 visninger | Oprettet:

Parkering af MC i gågaden? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Her om 1 måned flytter jeg i lejlighed i Vejle inde i gågaden, der er normal vej et stykke ind, men de sidste ca. 100meter frem til huset er gågade, og der står ikke at cykler/biler er forbudt, men det er jo en Gågade Zone, og varekørsel er tilladt.

Spørgsmålet er, må jeg have lov at trille derop i gågaden og parkere bike'en udenfor vores indgang (der er plads til det) som er placeret i sådan en slags viadukt (ved ikke hvad det hedder, men sådan et sted man går ind igennem bygningerne og så kommer man ind i gården).

... eller hvor parkerer man så lige? smiley

Området hedder "midtpunktet", har jeg ladet mig at fortælle, hvis nogen er kendt i vejle smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parkering af MC i gågaden?
  • #1   16. apr 2005 Uha angående parkering! Skal du nok have fat i den lokale politivedtægt! Og hvad angår kørsel i gågade zone, mener jeg at have hørt om nogle undtagelser for beboere, men det må kommunen eller politiet også kunne svare på:) Håber det kan hjælpe!

• #2   16. apr 2005 kørsel i gågade er tilladt hvis der ikke står andet.... men det er de gående der har første ret.... du må ikke køre mere end 15km/t og der er højre vigepligt overalt... men for en sikkerheds skyld så spørg da på politigården...nogle steder står der også at kørsel er forbudt indenfor en hvis tidsramme....

• #3   17. apr 2005 Humm... er også fra Vejle. Men ved sgu ikk helt præsist hvor det er henne?
    R.H! hvad kører du da på? kan være jeg har set dig :0)
    Er det dig på den grønne Kawa zx750r, der kører rundt hele tiden?

• #4   17. apr 2005 R.H. - kan ske jeg ringer til dig imorgen, det afhænger lidt af min hoste - vil ikke hoste dig i røret smiley Kørte fra Aalborg til Vejle (er i vejle nu hos en kammerat) igår, og det hjalp ikke just på forkølelsen...

Mht. placeringen - det er i Vestergade, ved Expert forretningen. Til venstre for Expert er der den her "viadukt" agtig indgang, og derinde er opgangen. Så hvis man kan holde der, er det jo perfekt. Men inde i "viadukten" hænger der faktisk et BIL/MC forbudt-skilt, så man altså ikke må køre ind på pladsen hvor crazy daisy osv. holder til.

- Så faktisk en grøn ZX750R ude i Bilka her lørdag eftermiddag smiley

• #5   17. apr 2005 OKAY..... Men et godt råd Klaus!!! Lad være med at holde der omme.... ALLE de fulde folk, der "lige" skal prøve at sidde på din mc... Og folk der får ondt i måsen over at se en dejlig motorcykel.
    Måske pakere over på den anden side af vejen, der er på den store p-plads... Men prøv at ringe til R.H. Han må da vide hvor det er bedst at stille den.
    Men ellers velkommen til Vejle!!! :0)

• #6   17. apr 2005 pas nu endlig på med tyvene når du pakere den sådan et sted

• #7   17. apr 2005 Bandit; Jep, det er også min største frygt. For der er jo ikke andet end 50-100m over til crazy daisy og de andre steder der, så ingen tvivl om at folk helt klart vil gå gennem vores åbning derover. Jeg har ganske vist skivebremselås, men den behøver jo ikke hjælpe ret meget. Har også overdækning til den (pressenning), men den er jo nem at hive af...

Om ikke andet, kan den da holde der til hverdag (hvis man må) og så parkere på den store P-plads på gå-i-byen-dagene, (som jeg tror er privat? den styres vist af Fair Park, og man må vist kun holde der 1 time af gangen, men hvordan det er for MC ved jeg ikke)

Og jo tak smiley

Prøver at høre R.H. efter hans råd smiley

• #8   17. apr 2005 Tak for rådene R.H. - så blir det hvertfald ikke i gågaden der skal parkeres, når de bonner for hver gang smiley

• #9   18. apr 2005 så må du meget undskylde Bodie M - næste gang, skriver jeg direkte til dig, så kan du nok komme med et svar!

(kan så sige at jeg via min tråd herinde, fik et par tips fra R.H. som jeg med garanti ikke ville have fået fra hverken vejle amt eller politistationen!)

Kommentér på:
Parkering af MC i gågaden?

Annonce