{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

FC-moto sagaen fortsætter! {{forumTopicSubject}}

Er ved at gå amok lige nu. Bestilte en XR-1000 hos FC-MOTO den 11.Marts Da jeg ikke havde hørt noget for 3 uger siden ringede jeg derned og kom endelig igennem efter ca 100 forsøg (ikke pis)
Nå men en overraskende rar tysker forklarede mig at de fik den hjem i løbet af 1 eller 2 uger. Nice tænkte jeg og glædede mig til den kom.

3 uger efter. (igår) Ringer jeg så ned igen og får fat i en lige så sød tysk dame som tilbyder mig en i gul? NEJ TAK DAME smiley

Anyway hun ville ringe til Shoie og høre hvad der skete og ringe tilbage til mig. I dag ringede hun så, igen sød smiley Men fortalte mig at jeg kunne få min hjelm til September! ja SEPTEMBER!!! What the fuck! Nå men forklarede hende at så kunne hun godt afbestille lortet.

Summa sumarum;Ikke ret fed service ikke at oplyse om at leveringstiden er over ½ år før man ringer derned 2 gang og brokker sig. Har også skrevet 4 mail hvor jeg forespørger en leveringsdato, uden at få svar!
Dog skal de ha kredit for at være meget søde i telefonen, men hvad skal jeg bruge det til når jeg sidder her og har spildt 2 mdr og stadig ingen hjelm har.
smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FC-moto sagaen fortsætter!
Kommentér på:
FC-moto sagaen fortsætter!

Annonce