Monterings skinne for MC på trailer Monterings skinne for MC på trailer
Daw.
Jeg er Jyde med J, og har den 21 Marts fået købt mig 2 Mc´er
Til de Nysgerrige, en Honda CBR 500 RA og en Honda MSX 125 AKA Grom.
Jeg sad og lurede på måder at få sin MC med på ferie, og ender ud i at sige "skidt" og har fundet en fin MC skinne til bunden af min 500 kilos trailer, hvor min mc nok så fint kan stå på
Denne:
https://www.prof-shoppen.dk/shop/euro-standskinne-til-6544p.html
Jeg bor tæt Thisted og skal til Skive og have serviceret mine maskiner, og ligeså tager jeg til Lolland, og bor nogle gange om året, hvor jeg ser det kun koster 125 kr ekstra i færge at have en trailer med.
Så den kan da blive helt handy at have stående, samt jeg har et par kammarater der helt sikkert også gerne vil låne min trailer til deres maskiner hvis de skal serviceres.
Tilbage på topic:
Jeg søger info i form af PDF, eller Video, eller Hjemmeside om hvordan de forestiller sig at en mc skal fastspændes forsvarligt på denne skinne / anordning.
om det er stropper om hjulene og stå på støttefod / have hjulet mellem de rørert oppe foran,
eller om man spænder mcen fast hen over traileren eller hvordan.
Håber folket kan hjælpe mig, så jeg får transporteret mine maskiner Ridsefri, og ikke får dem væltet under transporten.
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.711
Så har du kun brug for 2 stropper som trækker ned og frem i hver cykel.
Stil den ikke på støttebenet, og stil den ALDRIG på en baghjulsløfter.
Bemærk den fantastiske billedkvalitet.
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 16 Svar: 21
eller er der noget som er "bedre"
2 jeg spænder tit kørestole i bunden af bilen for at de netop ikke skal køre rundt / vippe under kørsel, så det giver god mening med at 1 trækker frem og 1 tilbage, for at den netop bliver hvor den skal.
Skinnen sørger for at den ikke glider frem - stropperne sørger for at den ikke glider tilbage.
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.233
hvis i er 2 kan den ene sætte sig på mcen for lige at sætte affjedringen
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 160 MC-er: 3 Emner: 60 Svar: 1.670
så når du har gjort det nogle gange, ved du hvor det mest ideel sted er til dem.
Monterings skinne for MC på trailer