{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Link: afgift-udregner {{forumTopicSubject}}

Jeg har lagt mærke til en masse tråde med spørgsmål om afgifter på diverse mc'er. Så jeg tænkte jeg lige ville dele den her side med jer:
(link fjernet)

Bare husk på, at selvom man køber en cykel til 25.000 i tyskland kan den godt blive vurderet til 35.000, og så ryger afgiften altså alvorligt i vejret..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Link: afgift-udregner
  • #1   24. apr 2007 Det nemmeste er stadigvæk at gå ind på skat.dk og kikke efter vurderinger på cykler...... Ta' de højeste og gå for en sikkerheds skyld ud fra dem for ikke at blive overrasket.....

• #2   24. apr 2007 Asger...

De vurdere ikke køretøjets værdi som sådan, de kigger på hvad stand den er i og så ryger den i en af følgende 3 klasser

¤Dårlig
    ¤Middel
    ¤God

Ud fra den klasse bliver der bestemt en registrerings afgift som skal betales for at få køretøjet på danske numrer. Skatte systemet er ligeglade med køretøjets indkøbs værdi, de har en fast værdi køretøjet ud fra årgang, motor og kilometer stand... Denne "indkøbs" værdi kan også ses på skat´s hjemmeside, så man har en ide om hvad køretøjet må koste i eksempel vis tyskland for at man kan hente dem til dansk markeds værdi.

Kommentér på:
Link: afgift-udregner

Annonce