{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.157 visninger | Oprettet:

ZZR 1400 Miniprøvetur.He.He...... {{forumTopicSubject}}

Måtte prøve den ved Rybergs Åbenthus i dag . Smiler endnu og resten af ugen ,tror jeg .Den er ekstremt letkørt og klippestabil også i sving . Men den er STOR med et kæmpe styr og så skrider man altså lidt tilbage på det store sæde når man vrider den lidt i øret.Den trækker som en okse når man kommer over 4000-5000 omdr/min.
Bare min meneing . Smid en kommentar..
De evt sidste billede i min profil.... Dejlig dag....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ZZR 1400 Miniprøvetur.He.He......
  • #1   22. apr 2007 Den ser sjov ud ihvertfald smiley
    Herlige billeder af din søn, der ikke kan vente med at komme ud og kører smiley

• #2   22. apr 2007 var osse ude og prøve det blå monster, havde samme oplevelse med at glide rundt på sædet især ved acc osv, mon den gode henrik har smurt det med olie for at folk ikke fyrer for meget op for den*LOL*
    nej den kører bare godt og trækker virklig som et lokomotiv, og selvom den er stor er den ret letkørt og den bremser helt vildt godt, fårkkk de tar ved de bremser, desværre tror jeg ikke kørestillingen er et hit for mig, tror hurtigt jeg ville få ondt i armene på længere ture og dem jeg snakkede med derude der havde prøvet sagde mere el mindre det samme, men alligevel ku jeg nu godt tænke mig sådan en, desværre får den ikke i ret mange farver , ville godt ha en farve til hver dag i ugen, det ku de ikke klare, så jeg springer lige over i 1 omgang

• #3   22. apr 2007 Ja et fuldt ARATA titaniumsystem og en ny PC så ligger den ca 205 HK på lakridsen, og med sin fine airdynamik bliver sådan en fætter nok en grim en at møde på motorvejen...... Så skal kablet altså holdes stramt...

• #4   22. apr 2007 Fedt Peter, har du så bestilt den ??, så får jeg jo baghjul når vi skal lukke bakken smiley

• #5   22. apr 2007 Hej Søren...Næ det har jeg ikke jeg tror busen kører mindst lige så stærkt og også der op , det er ihverttilfælde marginalt hvad forskelden er , det er vist ikke mærkbart. Og så har jeg ikke lige 260000kr der står Kawa på....He.He.....

• #6   22. apr 2007 hej peter s. nu er du jo også vant itl at skulle styre en færge... så tror da fanden den er let kørt... he he
    kunne ikke lade vær .. sorry

• #7   22. apr 2007 harley (vallensbæk) Færge.?? Det er da vist ikke meget færge over en busa i forhold til andre mc af samme kaliber så som blackbird, zzr 1100 zzr1200 zzr1400 osv men ja det er jo ikke små maskiner vi her taler om ... Men netop derfor er det vel også så imponerende at den er så letkørt ,ik.?? Men det er jo klart ikke en lille let sportsmaskine ,men det er der jo heller ikke nogen der har sagt det skal værer..He.He....

• #8   22. apr 2007 nej det er jo det, savner faktisk selv engang i meleem den var lidt mere stabil til langtur og såen. men fin fin mc du har

• #9   23. apr 2007 Du skulle aldrig ha prøvet den Peter, nu er du også bare hooked på en Kawa smiley øhhh nå ikke, men selv en 11'er kan race dig, bare forspringet bliver stort nok. Jeg blirnød til at vente et par år mere til der kommer en brugt til alm. fattigmands penge, så kan jeg få drømme maskinen. Men hvad så er der nok bare kommet en ny drømme cykel.....

• #10   23. apr 2007 Men vil lige sige den jakke klæder nu ikke en ZZR hehe.....

• #11   23. apr 2007 Erik F..... Du har ret Både med jakken og med at der jo hele tiden kommer nye cykler.He.He .
    Ved i iøvrigt hvem der lagde flest heste på rullen ved Rydbergs.! Det var ikke en Kawa... Men en halvgammel Honda .. En Blackbird med 240 hp på hjulet,det er sku da ok......He.He.....Men ham der rullede den sagde også at den gik "godt" ......He.He....

• #12   23. apr 2007 Tja turbo virker spørg bare ham her.
    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=8365

Kommentér på:
ZZR 1400 Miniprøvetur.He.He......

Annonce