I skal lige hjælpe mig lidt? :-) {{forumTopicSubject}}
Hey med jer
Jeg går med tanken om at købe mc igen efter snart 2 år uden! Savner det sindsygt meget og denne gang er mit syn rettet mod en Triumph Daytona 675
Har været ude og kigge lidt, men det jo ikke mange der er tilsalg, men har kigget lidt på denne.
https://www.123mc.dk/brugt/mc/triumph/daytona-675/til-salg/120109
Jeg har i det omfang lidt spørgsmål.
1. Er det en god cykel, her tænker jeg generelt? fejl, mangler?
2. Kender i til denne forhandler? har læst lidt negative anmeldelser,
men er der hold i dem? (Mc-X i næstved) og er prisen fair?
3. Min tidligere mc var en Gsxr 750, jeg ved den ikke har de samme
heste, men er det at gå meget ned? tænker det er en 3
cyklenderet cykel og derfor har noget mere moment..?
På forhånd tak, håber på det sidste lille skub med hjælp fra jer
Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.696
Den er knivskarp og har en sprød motorgang, med et meget bredt register, og den fedeste lyd næst efter en hurtigroterende V2'er.
Prisen er svær, da der jo ikke er ret mange af dem til salg - men umiddelbart virker det ok, når der nu er reklamationsret på den.
De har ingen umiddelbare model specifikke fejl som du skal være særligt opmærksom på.
Jeg er ikke vild med clipons, men resten af cyklen er lækker.
mar 2009
Følger: 16 Følgere: 19 MC-er: 5 Emner: 60 Svar: 271
Jeg var i næstved og se på den i fredags, der er lidt småting der skal laves, men for satan den lyder godt Er der noget jeg skal være obs på når jeg måske vælger at kører ned for at prøve den?
mar 2009
Jeg havde købt en Street Triple i stedet for...
mar 2009
mar 2009
Det er præcis og min tanke, men ville bare gerne lige høre. Jeg var nede hos Rene i fredags og jeg syns bestemt jeg fik en god opfattelse, men så læste jeg bare lidt om stedet da jeg kom hjem og blev i tvivl.
Nu er jeg ved at dimse en motard sammen af stumper fra mine KTM eventyr.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 70 MC-er: 2 Emner: 38 Svar: 2.281
jul 2013
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 24 Svar: 542
Personligt er jeg gået fra en cbr1000rr og til en yzf600r. Ganske få gange kunne det da være fedt med noget mere krudt i røven. Men på de små snoede veje er den jeg har nu, mindst lige så sjov (hvis ikke mere). Og i byen er det meget bedre, end det lange 1 gear i tomgang.
Det der er afgørende er om den har bare en smule bundtræk (Hvilket en 3 cyl burde have).
Min gamle cbr600f4 havde igen bundtræk imodsætning til den jeg har nu, som har 10 hk mindre. Så hk er langt fra alt.
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 17 MC-er: 4 Svar: 355
mar 2009
Det lyder godt og tak for svar jeg skal også selv derned i påsken
sep 2012
Emner: 2 Svar: 38
sep 2012
Var langtfra det eneste. MC-X klistermærke brugt til at dække ridser på forskærmen. Blev sendt til Dani nøgler for at få kopi af nøglerne. Dani ville slet ikke give kredit og skrive regningen, fordi MC-X ikke er skide gode til at betale. Da jeg endelig fik udstødningen, som skulle være pillet af da cyklen var ny, fik jeg en gammel, ridset og grim sendt. Har stået dernede i butikken flere gange og gloet uden at få hjælp, sammen med andre kunder. For bare at nævne lidt.
sep 2012
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 639
Triumph laver bare det bedste af det bedste i dag. Du kan sammenligne det med en Italiensk fabrik, hvor man samler bilerne med håndkraft. ( vi taler ikke IC4 ).
- Der er så lige det med prisen... Pris og kvalitet er normalt noget man kan gå efter. Tænker at det nok ikke skal sammenlignes med amerikanske bikes, der dog osse er ved at komme efter det.
Hvis jeg tager fejl omkring kvaliteten på en Triumph, er jeg meget lydhør omkring argumenter og erfaring. - Jeg tænker at de nok ikke kommer, da dem jeg kender, som fik råd til at handle sig en Triumph, ikke har solgt dem igen.
At min chopper er bygget op om samme navn, har intet med sagen at gøre. Du kan og må ikke sammenligne de to ting. - En Triumph i dag, er på ingen måde, at sammenligne med det der var engang.
Men det de laver i dag, er noget af det absolut bedste. Har du kassen, er det naturligvis det du går efter. Passer den ikke lige til din krop, bygger du den om. - Så længe at du beholder kværnen og konceptet, går du aldrig fejl
- Og nu forventer jeg så shitstormen - Fedt at have et legehus, man kan gemme sig i . . . . .
apr 2008
Følger: 61 Følgere: 24 MC-er: 3 Emner: 20 Svar: 639
I skal lige hjælpe mig lidt? :-)