{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Farveforskel....fortsat {{forumTopicSubject}}

Ja mit indlæg med med hensyn til farveforskellen på min SV650S, som jeg posted for omkring 3-4 dage siden er blevet slettet, da jeg udtalte mig kritisk om et firma (hvliket jo åbenbart ikke er tilladt på MCG)....Men vil bare lige sige at nu har jeg modtaget svar fra min forhandler (som jo står til ansvar over for mig), og han har heller ikke i sinde at gøre mere.....Sur Røv..... smiley

Men ha en go weekend folkens

Mvh Søren


P.S. nogle der kender en side hvor jeg kan poste min oplevelse og dermed advare andre, uden den bliver slettet ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farveforskel....fortsat
  • #1   20. apr 2007 Der er en side med forhandler oplysninger, gode og dårlige, men kan sgu ikke lige huske hva den hedder!!

  • #2   20. apr 2007 http://www.dmcn.dk/

  • #3   20. apr 2007 Jamen, i og med forhandleren jo er ansvarlig over for dig, så skal han heller ikke gå videre med den, eller rettere sagt det kan du være ret ligeglad med - om han betaler af egen lomme eller får Suzuki til det er jo dig ligegyldigt..

    Hvis han ikke overholder sin pligt om afhjælpning, så kan det være forbruger rådet kan få ham på andre tanker...

    _________
    Jakob


  • #4   20. apr 2007 Nå ja..

  • #9   20. apr 2007 Jeg kan sgu godt forstå du er bitter.. Og det har du ret til. De må sgu lave det pis om. En blind mand kan jo se den er helt gal.....

  • #10   20. apr 2007 Strade, hvis du synes det er et problem kan du fanme da bare lade være med at skrive under mit indlæg, og ja jeg vil sgu advare folk mod den arrogance som jeg er blevet mødt med.
    "få malet din cykel selv", og det skal jeg så betale 10 kilo for på en ny cykel.....Så er det sgu da dig der er for let at løbe om hjørner med, og din slags der gør at importørene slipper af sted med denne behandling..


  • #11   20. apr 2007 Altså forhandleren siger, at han ikke kan gøre mere. Gennem de rette indstanse kan du tvinge ham til det. Hvordan han så kommer videremed sine krav må han selv om. Dine krav er mod ham!

    Forbrugerstyrelsen!


  • #12   20. apr 2007 Ja er enig med Stephan og Knud.. Forbrugerstyrelsen og hæng ham da ud på www.dmcn.dk !!

  • #14   20. apr 2007 Det er sku da en farce uden lige. De skylder dig som minimum en omlakering. Jeg synes det er fint, at du advarer mod forhandleren og hovedfirmaet. Hvis det er den behandling man får, når man har købt en spritny cykel. Så vil jeg da tænke mig om en ekstra gang, hvis jeg skulle købe en ny cykel. Der er skarp konkurrence mellem de 4 japanske mærker, så de kan da umuligt være interesseret i den dårlige reklame. Giv den gas med forbrugerådet og hvad der ellers kan hjælpe dig.

    Alle kan se at den har 3 forskellige nuancer og ham Kim har bare svinet dig tykt til. Det holder ingen steder.


  • #15   20. apr 2007 Synes faktisk at min forhandler har prøvet at give mig en fair og pæn behandling, ved bla. at tilkalde en mand fra suzuki, så min vrede går i en anden retning hvis navn jeg jo ikke må nævne smiley

    P.s. Dette indlæg var ikke for at tage det op til debat igen da jeg jo ikke må udtale mig negativ....mere bare lige en kort feedback, da der var mange der havde skrevet under mit tidligere indlæg som blev slettet, plus jeg gerne vil have links til nogle sider som bliver brugt og hvor man kan give sin dårlige oplevelse videre


  • #16   20. apr 2007 Strada jeg fatter ikke din pointe ???

    Ja hvis jeg har haft en dårlig oplevelse med en importør fortæller jeg om det...ligeledes vil jeg meget gerne have andre gør det samme, så man næste gang kan få et bedre billede af hvem der er reelle......at det så ikke falder i din interesse kan ikke være mit problem.
    Om det hjælpe mig eller ej ved jeg ikke, men det er nu en af de eneste ting jeg kan gøre som forbruger......

    Er din Pointe at jeg bare skal smile og sige tusinde tak for at i har røvrendt mig ???


  • #17   20. apr 2007 Mik: Kim er ikke fra Køge-MC men er firma'ets mand. Om lakering har der til søren's ærgelse ikke været tale om. Det er "originale" lakdele søren har købt til sin MC, hvor farven ikke matcher den på MC'en.

  • #18   20. apr 2007 Mik P :
    Kim=Køge (hvad mener du)

    Den er ikke blevet omlakeret, den er såen fra ny


  • #19   20. apr 2007 Nu skal jeg ikke sige hvad Strada mener, men det er helt sikkert, at jo mere eksterne støj du laver jo hårdere tvinger du forhandleren til at stå.

    Tro mig, han ved godt, at han har første ansvar overfor dig, og det derefter er et slagsmål mellem hans leverandør og ham selv. Han har garanteret fået en melding om, hvad leverandørens holdning er, men det skal du da ikke straffes for???

    Det er muligt, at du synes forhandleren har været fair nok, men det har han ikke før du er skadesløs og stå med en ny cykel som er i orden.

    Det er helt op til dig, om du vil overtage forhandleren forpligtelser - jeg gjorde det ikke!


  • #21   20. apr 2007 Knud : Der sker ikke mere i sagen, jeg må lære at leve med det, så mit eneste mål er egentligt at give min dårlige oplevelse videre.
    Hvis vi alle fulgte Stradas råd med bare at bide i os, kan importørene jo røvrende os uden konsekvenser.

    Personligt synes jeg da at man gør en tjeneste for andre eventuelle købere ved at fortælle dem om eventuelle problemer (som f.eks.at underkåben og frontkåben kke garanteres samme farve fra importøren).....Det ville jeg da gerne have vidst


  • #23   20. apr 2007 Stephan: Jeg har ligeså lige skrevet en e-mail til reinhardt
    Strada: Få det ordnet selv.....kan godt være du har en masser friværdi men jeg har ikke lige 10 kilo til maling af min nye cykel pga uacceptabel lakring fra sælgerens side !!!


  • #25   20. apr 2007 Strada: Som jeg skrev længere oppe, har jeg indset at der ikke sker mere i sagen, og det er heller ikke længere mit mål. Og nej jeg orker og har heller ikke råd til at hyre en advokat, synes også det er at køre den for langt ud. Derfor er det eneste jeg kan gøre, for den dårlige behandling som jeg selv synes jeg har fået, er at videregive min oplevelse.
    Husk at importørene skal leve af kunden, og hvis de får for meget dårlig omtale, vil det skade deres salg, det er jo derfor og kun derfor at de prøver at lave kvalitet og forbedringer. Hvis kunden købte deres varer uanset omtale og renomme var de da ligeglade.
    Min erfaringer er kun en dråbe i havet, men hvis vi alle bare "holdte vores kæft" ville vi da være sindsyge naive......Derfor forstår jeg heller ikke dit første indlæg hvor du bla skriver :

    "Hvad er det helt præcist, du vil advare imod? At folk køber en Suzuki, fordi du har haft en dårlig oplevelse...?
    "

    Det kan jeg kun tolke som at du synes jeg glemme det, og ikke "advare folk". ´Det er vi bare dybt uenige. Jeg fik ikke af vide af forhandleren at der kunne være farveforskel mellem bundkåbe og frontkåbe....men det bør folk sgu da have af vide....at du så ikke kan bruge den information er en ting, men det kunne jo være der var andre end dig som fandte det interessant, og som evt var på vej ud og købe en ny cykel.


  • #26   20. apr 2007
    Forskellen på bagenden opdagede jeg faktisk samme dag som jeg fik den....men det var i feb...ringede derfor til forhandleren og nævnte det, og sendte nogle billeder til ham, hvorefter vi blev enige om at jeg skulle køre ud og vise ham det når vejret var til det....Så min aller første tur på cykel var ud til forhandleren, hvor jeg viste ham forskellen, han sendte nogle billeder til Suzuki, som sagde at forhandleren skulle prøve at bestille en ny bagende....Kørte cyklen hjem og ind igen....da jeg fik cyklen ud igen opdagede jeg også det med underkåben, og suzuki ville nu se det....derved blev mødet med Kim arrangeret, hvor han afslog det hele






  • #27   20. apr 2007 Godt indlæg Lennart!

    Føler sgu med Søren, så bliver den gode oplevelse med at stå med en ny mc sgu ødelagt og jeg synes også stradas kommentar er lam....

    Suzuki er billigere i forhold til andre mærker, og ja måske er det netop på lakeringen, at noget af gevinsten ligger, så hvad det angår forstår jeg godt stradas synspunkt...

    Men bestiller man noget ekstra udstyr som skal/er lakeret så kan de få fanden da ved bestilling i det mindste oplyse om, at der kan være en nyance forskel!!!

    Bare mion mening.. : )


Kommentér på:
Farveforskel....fortsat

Annonce