2.856 visninger
|
Oprettet:
Regler for ombygget mc {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen. Har kigget på flere cykler der er ombyggede, men som ikke er godkendt med ændringerne. Hvad skal der til for at få de forskellige ting godkendt? Såfremt alle dele er tüv godkendt osv. Kan man bare få godkendt en ting af gangen, og skal man egentlig betale afgift af tingene eller sådan noget?
dec 2016
Følger: 38 Følgere: 21 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 331
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 41 MC-er: 5 Emner: 74 Svar: 812
Men læs selv reglerne på fstyr.dk så er der ingen delte mening om hvad man må og ik må.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
men kan blive medlem af deres facebook gruppe.
mar 2004
Følger: 8 Følgere: 50 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 83
Jeg benyttede mig istedet af Aplus i svendborg og fik en fantastisk service.
Inden vi gir synsfolkene tæsk.
Så skal det siges at jeg havde fat i Færdselsstyrelsen. De tørrer hele godkendelsen af i synsmanden og det vil sige at han skal "stå på mål" for at din cykel er iorden. Med de 250kr (eller hvad de nu får) - så forstår jeg godt de ikke vil røre ved ombygninger og derfor henviser til en løsning som autoconsult.
Som udgangspunkt så rør ikke ved stelombygninger hvor der er skåret i stellet på den "forkerte" side af støddæmper ophæng. Hvis den er lagt ud i kronrøret så skal du også tænke dig om, da et ændret efterløb stiller store krav.
Ja kunne blive ved.. men prøv dig frem. Ellers send en PB
Regler for ombygget mc