431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kørekort , mc osv...? Kørekort , mc osv...?

Hey alle begyndere og øvede mc`ere....

Er en dreng på 18 år som ska igang med kørekort, Men ville lige høre om der var nogle der vidste om det var muligt at tage både bil og mc kort på samme tid..?

Ville også lige høre om hva det største antal ccm. man måtte ha med lile mc-kort..? ( Tænkte på at starte med en aprilia rs250, men er det en god maskine at negynde på..? Hva er afgiften , forsikring og vægafgift evt på sådan en satan...? )

Håber på massere af gode svar.

Mvh
Peter Z

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørekort , mc osv...?
  • #1   11. apr 2005 Peter en 250er aprilia er en vidunderlig maskine men du skal ikke drosle den ned. Det vil den simpelthen ikke overleve. Den maskine er bygget til banen og til at få smæk. Den lever livet mellem 9-12000 rpms. drosler du ned ned vil den kører af helvede til, sode og svine konstant til. Skal det være aprilia så gå efter en 125er.

• #2   11. apr 2005 hey mester....en rs250 har alt for mange hk, og er nok også lige i det grove for en begynder ! har selv rs125...synes sku den er sjov at kører på trods de få hk ! den lave vægt gør den utrolig konkurrence-dygtig smiley kan varmt anbefale den !

• #3   11. apr 2005 Hey ligger også inde med en rs 125, kan varmt anbefales

• #4   11. apr 2005 jeg tog først bil kort så mc bagefter da jeg havde fået afvide at det var billigst da man ikke skal have så mange timer og da det var indenfor 2 måneder skulle jeg ikke til teori men det passede ikke så det blev 1000 kroner dyre smiley
    så tag du dem bare samtidig...
    ps det er pisse fedt at være på køreteknisk anlæg ham der underviste os var bidt af fart så vi lå og racede rundt på banen alt hva vi kunne

Kommentér på:
Kørekort , mc osv...?

Annonce