539 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Prisforskel - Forhandler <> Privat Prisforskel - Forhandler <> Privat

Hejsa

Har nu i 14 dages tid været på udkig efter en Suzuki SV 650 S (ny model).

Nu har jeg så fundet et par interessante til omkring 80.000,-
En cykel fra 2003-04 til de penge, hvad må man da betale ekstra for at få de 6 måneders 100% garanti?

Skal lige siges, at jeg er helt ny i MC-faget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prisforskel - Forhandler <> Privat
  • #1   17. apr 2007 Kig på priserne hos private og så sammenlign hos forhandleren så får du det mest præcise.... men vel en 5000ca på den cykel uden at gøre mig klog på det

• #2   17. apr 2007 Det kunne da være spændende at høre nogle erfaringer!!, dvs fra nogle der har solgt til en forh. og eftf kan oplyse den averterede prisforskel.

eks for biler til ca 100 kilo er det vel 25-30 kilo - whad er det på mc og whof ?

Jeg kan desværre ikke give svar, men har også tænkt lidt over det

vh

• #3   17. apr 2007 Tror Lars mener forhandlers fortjenste..... fra han køber den til den står med prisskilt i hans forretning

• Jeppe D
    Jeppe D Tilmeldt:
    maj 2006

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #5   17. apr 2007 Jeg solgte en gammel CB 400 til en forhandler (han tog den i bytte) for 10 K, den blev solgt 3 uger senere for 22½ K...

• #6   17. apr 2007 Jeg mente det som Mikkel P siger, og det kan ses på eks bilpriser.dk

Ku være rart med en MCpriser.dk smiley

BTW - hvis du ser priv til 10kilo under forh. ville jeg sige der var prutmulighed på + 5-10kilo (afh om sælger skal have nyt eller ren handel)

vh

• #7   17. apr 2007 Men hvad er de 6 måneders garanti så værd?

Kommentér på:
Prisforskel - Forhandler <> Privat

Annonce