Indstilling? {{forumTopicSubject}}
hey
Jeg har haft problemer med min MC i længere tid... Den har ikke kunne tage mere end 7k rpm, hvilket ifølge CVP-horsens skyldtes at udstødningsventilen ikke åbnede...
Jeg har nu monteret en ny servomotor + den elektroniske enhed som styrer den, men der er ikke rigtig nogen forskel.. - jeg fandt desuden ud af at mit tændrør var knækket i porcolænen og derfor ikke gav den rigtige gnist.. Efter at have fået et nyt tændrør i kører den da lidt bedre idet det er blevet muligt for mig i 1. gear at få den op på 10k rpm hvor den så begynder at "hoste"...
Men i det hele taget tager den slet ikke ordentligt gas.. det er kun hvis jeg rammer et specielt punkt at den accelererer...
Er det bare et spørgsmål om indstilling (dyse, m.m.) eller kan det være ventilen som stadig ikke fungerer?
Jeg har jo lidt svært ved at tjekke om den åbner når jeg kører...
På forhånd tak..
// Lund
jul 2004
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 59 Svar: 347
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
// Lund
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 320
Jeg har haft en kammarat der havde en Suzuku RG 125 som kørte skide godt (topfart ca. 170 km/t) så fik han skiftet udstødning, dyser osv. dette medførte at han kun kunne tvinge den op på 120 km/t og at den ikke kune tage over 8000 rpm (efter hvad jeg huster). Efter utallige dyse skift osv. så monterede han standard udstødning, dyse og luft filter og det hjalp intet stadig kunne den ikke komme over 120 km/t og 8000 rpm. Han skiftede selvfølgelig tændrør og målte tændings systemet igennem osv. men alt virkede som det skulle. Der var bare ingen der kunne få det til at kører ordentligt. Det endte med han måttet sælge lortet som så også var et kæmpe problem fordi den ikke kunne køre.
Held og lykke.
Dette er ikke skrevet for at skramme dig.
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
jeg har da også overvejet at sælge den for er ved at være lidt utålmodig...
Jeg vil sq snart ud at køre...
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
Men jeg ser på det...
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
BAre den ikek får for mager dyse for så sætter den sig!
Du må hellere få en kyndig til at råde dig! Har ikek selv rodet så meget i 2 takts
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.154
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
Jeg er et stort spørgsmålstegn...
men tjek: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=32713
Jeg havde den oppe ved CVP som mente at det var udstødningsventilen, men jeg selvom jeg åbner den (ved at trække i kablerne) kører den ikke som den skal...
- men den kan da tage flere omdrejninger...
// Lund
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 52 MC-er: 3 Emner: 54 Svar: 941
Så må jeg lige tage en lytter og se hvordan den går.
Hvis du kan hjemmefra, så pil sideskjoldende af. Så er den nemmere at komme til.
Det kan vel ikke være så stort et problem at få den til at spinde.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 84 MC-er: 10 Emner: 232 Svar: 20.616
okt 2006
Følger: 23 Følgere: 27 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 272
// Lund
Indstilling?