393 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Dilemma Dilemma
jeg er i et bette dilemma, det ligger fast at cyklen skal en tur til mekaniker for at for ordnet kaburator og startrelæet, men spørgsmålet er bare om jeg skal ofre 2500-3000 kr på at få K&N luftfilter, jet-kit og omdysning (cirka 52 hk på hjulet mod 40-44 nu) når den nu er afsted eller sælge den smid lidt guld oveni og køb en anden cykel, budget vil så være 50-60 kilo.
0 synes godt om
aug 2004
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 2 Emner: 106 Svar: 2.590
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 248 Svar: 4.420
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
(link fjernet)
Du får et bedre træk mellemområdet (glem hvor meget du får på toppen), samt hurtigere gasrespons.
Du finder ikke noget til dit budget der er ligeså sjovt på en snoet vej, og det er svært at finde en større SZR...
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 8 Svar: 14
men jeg kan bare ikke rigtig finde ud af hvad jeg skulle købe istedet, og da det her måske bliver den sidste sæson, skal begynde på uni til september, skal det også være lidt fornufigt....
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 77 Svar: 2.023
Nu står der jo ikke om der også blev skiftet potte, men jeg kan da huske at Hansi fik væsentlig mere ud af sin, ved at skifte til KN filter og åben udstødning + at få jet-kit på.
Har kørt med ham et par gange og den trak da fra min i acceleration om end ikke voldsomt, men stadig mærkbart. Den største forskel var vist (så vidt jeg husker), ifølge Hans, at den havde fået en meget mere blød/lækker motorgang og trak rent fra lavere omdrejninger.
Dilemma