{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Jonas B
Jonas B
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Lille kørekort {{forumTopicSubject}}

Hey, ved godt det er skrevet, men vil gerne have nogle flere bud. Hvis man skal købe en MC som er lovlig til lille kørekort, hvilken vil i så anbefale? det skal være en sportsmotorcykel, som skal lyde godt og trække godt. Nogle gode bud??
Mvh Jonas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille kørekort
  • K Z
    K Z Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21
    #1   10. maj 2004 Suzuki GSXR 250, er en fin lille starts maskine...jeg tror også en GSxR 400 kan drosles ned...

• #2   11. maj 2004 Hvis du vil have en sportscykel vil jeg også anbefale gsx- r 250.
    Startede selv på en og har en veninde der lige har købt en. Synes stadig det er en vildt sjov maskine.

• #3   11. maj 2004 Det er ik lige en sport, men en basis. Så ville jeg sige en Honda CB 500. Den køre på papir 0-100 5 sek, 180 top og så har den 57 som så bliver droslet ned til de der nogle af 30 stk... Den er ik den langsommeste i den klasse smiley Jeg har haft MEGET fun med min...

• #4   11. maj 2004 Er det egentligt nødvendigt at neddrosle den? jeg mener hvorfra ved policen hvis de stopper en at den er neddroslet, det kan man da bare bilde dem ind ik?
    Self. skal man ikke holde på en 600ccm+ racer ting.

• #5   11. maj 2004 De kan se det når de skriver din nr plade ind... men det er ik altid de gør det. Jeg kørte galt nogle dage efter jeg fik min nye MC og der var polti på, men de kigget ik på min MC var for stor eller noget, og jeg havdet kun lille og kørte på en stor, selv om den kun har 57 hk.

Kommentér på:
Lille kørekort

Annonce