466 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
salg... salg...
Hejsa. Er 45.000 for høj en pris for min mc?
Med blanke fælgkanter, lsl fodhvilere, nye blinklys i for og bag osv osv osv...
Har fået annoncen "High-lightet" på bilbasen, men der er ikke nogen som har ringet endnu. - Står og skal af med den hurtigst muligt, så vil meget gerne have jeres kommentar!!!
0 synes godt om
jan 2004
Følger: 14 Følgere: 17 MC-er: 4 Emner: 38 Svar: 1.206
Problemet er at du ikke får noget for dine ekstra ting. De er kun med til at gøre din cykel mere interessant end den, som står helt standard.
Den med fælgkanter tror jeg også kan være et minus. For hvis køber ikke har interesse i det vedligehold, det kræver. Så kan det også trække ned når valget skal træffes.
okt 2006
Følger: 32 Følgere: 31 MC-er: 2 Emner: 215 Svar: 556
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 90 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.498
For en standard GS af din årgang vil en rimelig pris være 35-37500,- og så læg ca. 2.000,- til for kåben.
Dine poleret fælgkanter, nye fodhvilere, røde skruer og andet T-hansen geil, for du intet for. Det hjælper kun til at en evt. køber vælger din MC og ikke naboens.
En GS500 er presset af, at den er lavet med samme teknik siden 1989. Det betyder et en 15 år gammel med velholdt og velplejet er et ligeså godt køb (eller bedre) end din 2001 model, og det presser prisen for din. For den "gamle" kan erhverves for 25-30.000,-
Sæt din til 38.000,-
Det er en rimelig pris.
/
Jesper
aug 2006
Følger: 6 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 223
En ny GS500 med fuldkåbe koster omkring 70K, så omkring 40-42K for din maskine er nok ikke skudt helt ved siden af.
Vær dog opmærksom på at der er mange GS’er i omløb, så den bliver nok ikke solgt med det sammen (med mindre du sætter prisen rigtig langt ned).
Thomas> Din kollega har da vist være mere end usandsynlig heldig med den pris.
mar 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 87
Jeg har også min til slag og der sker heller ikke rigtig noget, der er 2 der har henvendt sig en ville komme og kigge men dukkede aldrig op og en anden sendte en mail hvor han bød 5k under prisen uden at have spurgt om noget eller set på cyklen...
dec 2003
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=14496
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 87 Svar: 613
Tak for hjælpen...
aug 2006
Tobias> Jeg kender måske en der er interesseret, jeg giver ham lige linket til din cykel.
apr 2004
Følger: 41 Følgere: 45 MC-er: 6 Emner: 69 Svar: 387
- hvis du vil sælge, må du gøre køberen interesseret!!
* sæt prisen en snært under alle andre, der er til salg, med ca. samme km-tal
* tag nogle rigtig flotte billeder (i solskin)
* gør noget ud af annoncen (dém, der her på galleriet skriver i en annonce: "flere billeder og info på profilen" - de har sgu' aldrig hørt om optimal salgsstrategi - det er ikke til at fatte... Beklager, men det er mig ubegribeligt! Gør det nemt for køberen - han gider ikke gå ind og finde alle oplysninger selv! (enten vil man sælge, eller også vil man ikke)
* oplist al ekstraudstyret
* slå hårdt på det meget lave km.tal.
* på dba skal du bruge de penge, det koster at have synligt nr., galleriannonce, fremhævet tekst. Det er billigere, end at skulle sætte den kr. 5.000 ned pga. manglende interesse
* skriv evt.: Pris kan forhandles (hvis du er klar på det)
Din pris er nok lige i overkanten. Hvad kostede den fra ny i 2001? Hvad har ekstraudstyret kostet? Tænk på, at alternativet for mange er at købe en ny. Hvad sparer de ved at købe din?
Held & Lykke med salget!
dec 2003
aug 2006
Så hvis dit postulat skulle holde stik, skulle det da også gælde for alle andre cykler. Eller er det kun GS500 der har denne eksklusive status?
salg...