Pas på muldvarpe Pas på muldvarpe
Jeg havde lige min mc hjemme på gaden for at vaske og pudse - da jeg var færdig flyttede jeg cyklen et stykke hen ad vejen hvor der var et egnet skilt som jeg kunne låse cyklen fast til - her for en times tid siden går jeg ned til cyklen fordi den nu skal flyttes til sit HEMMELIGE TOPSIKREDE gemmested.
Jeg tager min garage og lås af cyklen og lader den stå i tomgang et stykke tid for lige at varme den op og sniffe lidt fordampet WD40 - Jeg ser at nogle naboer i ejendommen overfor kigger ud af vinduet, men bider ikke videre mærke i det indtil kvinden fra lejligheden står ved siden af mig og spørger om jeg har taget billeder af min MC i dag - jeg svarer nej - og hun fortæller videre at en suspekt person har taget billeder af cyklen specielt af låsen - hun sagde at de havde øjenkontakt med ham - men at han åbenbart ikke lod sig mærke af det - men at han bare fortsattte med at tale i mobiltlf.
Jeg takkede min nabo for hendes heltegerning og glæder mig over at nogen er vagtsomme. Vejen til gemmestedet bliver meget snørklet - og jeg sikrer mig at ingen følger efter.
Jeg sidder nu og glæder mig over at jeg ikke var doven og lod den stå på gaden i nat - En ting er helt sikkert nu bliver den gemt hver aften.
Så se det som en advarsel - der er åbenbart nogle som ikke kan kende forskel på dit og mit - og de lader til at være organiserede.
Og forresten det skete et sted i København.
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 161
dec 2003
Følger: 100 Følgere: 95 MC-er: 2 Emner: 135 Svar: 1.476
Vi har mere eller mindre ombygget til fort Knox
herhjemme....
En skam du ikke kom forbi mens han var igang.
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 82
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 82
Det ku' jo være at der var en organiseret bande i gang med at plukke forårs-mc'er rundt omkring - men det havde ikke lige den store interesse - Så deeet.
Pas på muldvarpe