Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CBR 900 RR Vs RSV 1000 Mille
  • #2   6. apr 2007 har prøvet dem begge.

var mere sådan men holdbarehed og sådan

• #3   6. apr 2007 HONDA betyder faktisk HOLBART på Egyptisk .. smiley

• #4   6. apr 2007 og gyptha er en religion smiley

• #6   6. apr 2007 En ulempe kan være reservedele til den..... Aprillia har ikke ry for at være let og få stumper til.... Men er man til Italienske MC'er på godt og ondt, så er det bare med og købe den....

• #7   6. apr 2007 Jeg ville aldrig selv vælge Aprilla!

Jeg syntes de er totalt fede de cykler de laver, men vi har nogle stykker i klubben som har mistet ½ sæsoner fordi de ikke kan få stumper til deres cykler.
    Eks har vi en falco i klubben som styrtede sidste år i slutningen af sæsonen, og Aprilla skruer på den endnu da de ikke kan få stumperne, og de der kommer fra Aprilla passer enten ikke eller er defekte fra leverandøren.

Så jeg ville klart vælge Hondaen!

Jannik...

• #9   6. apr 2007 synes bare lars du kan vælge den du best kan lide... smiley

• #10   6. apr 2007 Kender ikke rigtig noget til Aprilia men jeg er rigtig glad for min Honda og selvom den er en gammel svend efterhånden har der ikke rigtig været nogen defekter på den der gjorde at jeg ikke kunne komme ud og køre og den bruger ingen olie...

• #11   6. apr 2007 Man kan få Aprilia stumper i england og tyskland ganske uden problemer ....

Der er 100 gange mere sjæl i Aprilia'en end i Honda'en hvis du spørger mig -- men det handler jo ikke om hvad andre syntes det handler om hvad du bedst kan lide at køre på ......... Så afsted med dig og prøv begge modeller. En af mine kammerater drog for 1 års tid siden ned til Frankies mc i randers for paøve køre og sådan set købe en RSV1000, men han kom hjem med en slut seddel på en CBR1000RR ..... Det var mest ham.

Men nu skriver du jo 900RR og Mille ...... Så det må være ældre modeller du snakker om ......... Er det firelade modeller før 2000 modellen 929'eren så er der væsentligt mere "go" i Millen ... Har selv haft en 929'er før min Tuono som jo er en mille uden alt plastic'en ... og jeg vil IKKE bytte tilbage

Kommentér på:
CBR 900 RR Vs RSV 1000 Mille

Annonce