{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

told og moms {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg skal snart indregistrerer min vfr, og da den kommer fra Schweiz er jeg blevet lidt i tvivl om hvad jeg skal betale.
Moms går jeg ikke ud fra at jeg skal betale, da der vel er betalt det i Schweiz. Told er jeg mere i tvivl om, da Schweiz er et EØS land, og der i mange tilfælde er samme regler som for resten af EU.
ER der nogle der kan give et svar på det, og hvad jeg evt skal betale moms og told af.

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  told og moms
  • #1   3. apr 2007 Der skal moms på hvis den har gået under 6000km smiley Mener det er sådan, en makker kom ud for det sidste dag med en cykel fra 2002 der havde et meget lavt km tal

Du skal betale afgift på den. Henvend dig på det lokale skattekontor for at få en pris.

Du kan se hvad den cirka bliver på www.skat.dk borger, motorkøretøjer osv

• #2   3. apr 2007 Jeg vil tro at du godt kan komme til at betale moms da Schweiz ikke er et eu land. Men det er vel kun en opringning væk at klarlægge hvad der skal betales af moms, told, afgifter osv fremfor vores kvalificerede gætterier smiley

• #3   3. apr 2007 nu har den kørt lidt mere end 6000 da den er fra 89 smiley
    Men SEb mener du at der ikke skal betales moms og told, som det også er tilfældet med cykler fra eks tyskland?

• #4   3. apr 2007 har forsøgt at ringe hele dagen, men hver gang jegf har vendet i 15 min, og skal stilles om til motorafdelingen, kommer der en optaget tone... mega irreterende. Så derfor vil jeg lige prøve og høre om der var nogle af jer der vidste det med sikkerhed

• #6   3. apr 2007 jamen hvis han har den hjemme og den er betalt. Så skal han da bare klappe kaje! De skal nok sige til den dag han står og skal betale afgiften på den. Så kan de jo se det på reg attesten hvor den er fra. Så gælder det jo bare om at have en kvittering på det man har betalt, så de kan trække flere penge fra en smiley

• #7   3. apr 2007 Hekto og Henrik.
    Jeg skal lige forstå jer ret.
    Hvis jeg har købt den her i dk, og jeg er privat man, kan jeg ikke blive forpligtigt at betale moms og told?
    For at gøre det hele lidt mere gennemsigtigt, er det en cykel jeg køber af min svoger, som har haft den med hjem fra Schweiz. Han brugte den dernede.
    Henrik, hvad er det du mener når du skriver " undlade at spørge"

Mvh Rasmus

Kommentér på:
told og moms

Annonce