{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Køb af Suzuki GSX-R 750 K7. {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg er ved at købe mig min drømme motorcykel - en Suzuki GSX-R 750 K7 fra 2007. Er der noget jeg skal være opmærksom på? Særlige svagheder at jeg med det samme kan gennemskue?
Skal jeg være nervøs for 35.000 kørte kilometer? Argumenter for og imod modtages meget gerne.

God weekend!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Suzuki GSX-R 750 K7.
  • #2   16. dec 2017 Der har på et tidspunkt været en reacall/kampagne på den forreste bremsemaster betalt af importøren.
    Ensretter er på de nyere modeller

• #3   16. dec 2017 Det er en fantastisk cykel... Imo noget af det bedste stangvarer der nogensinde har forladt et samlebånd på en mc fabrik...

Ensretteren er svag (ny koster 700,-) og recal på bremsemaster som nævnt. ellers er eneste problem (hvis man kan kalde det det) at modtryksventilen i forrøret skal smøres justeres i ny og næ ( får en fin fejlmelding i displayet når det er tid smiley )

Og så holder de prisen urimeligt godt... Om de bliver ved med det kan man kun gisne om.... jeg har indtil videre beholdt min selv om jeg ikke bruger den, kun fordi den kører så pisse godt smiley

• #4   17. dec 2017 Brian S > Du kan bare stille den i min garage, så skal jeg nok passe på den imens du ikke bruger den - jeg skal selvfølgelig nok selv betale benzin smiley

• #5   17. dec 2017 KM er ingen problemer. Prisen på de cykler er derimod.
    husk du kan få en ny GSX-S 1000 til 125.000 kr ... så kan du overveje om en 11 år gammel 750cc er den mindre pris værd. Ser dem op til 85.000 det er vanvid

• #6   21. dec 2017 Til 85 må man kunne få GSXR1000K7/8

Kommentér på:
Køb af Suzuki GSX-R 750 K7.

Annonce