Vedr. afgift. Åbenbart nye regler...? {{forumTopicSubject}}
Hej, nu ved jeg jo slet ikke om der er nogen på siden, eller om alle er ovre at åbne bakken.. piv...
Jeg er nædt til at skal ha lidt råd og vejledning ang afgift. Jeg har siddet her en times tid og læst lidt om de forskellige indlæg der har været gennem tiden.. (det er dælme mange!!!!).
Hvordan er fremgangs måden.?
Cyklen købte jeg sidste år, det er en Honda Cbr600F pc31 fra 96, dog en 97èr model. Den har lidt ridser på potten, en lille stykke af kåben har en flænge. + den har lidt ridser hist og her.
Jeg fik en vurdering for 13 måneder (skal fornyes) siden (skriftlig) som lød på 44656kr.
Skal jeg til toldsyn først, og kan jeg derefter køre ned til told&skat og høre afgiften med det samme. Hvad nu hvis jeg er utilfreds med afgiften, syntes de 44656kr er lige i overkanten, kontra stand.. Er der evt nogle "smuthuller", skal selvfølgelig ikke polere cyklen inden afgang til toldsyn.
Kan man ikke få lavet en B-vurdering eller noget, hvor du får den vurderet inden du skal ha den synet osv.?
Ps den har kørt 36.000km..
Håber på lidt hjælp, selv om jeg ved dette emne er ved at være belastende at skrive om...
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 66 Svar: 221
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 37
Men tak for svaret kim.. :O)
Vedr. afgift. Åbenbart nye regler...?