323 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Valg af dæk? Valg af dæk?

Ja jeg står og vil have et nyt bagdæk på min SZR. Men er helt på bar bund når det kommer til hvad man skal vælge. I dag køre jeg med et ContiRoad Attack 160/60/17. Men det nye dæk skal være standart størrelsen til SZR 150/60/17.

Har i nogle forslag til et godt dæk til den lille SZR.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af dæk?
  • #2   27. mar 2007 Michelin pilot power det dur.

• #3   27. mar 2007 Jeg er også selv i vildrede - kunne godt finde på at prøve Metzeler Z6. Det er et 2 compound dæk, som vandt Bike's dæktest i efteråret. Men det afhænger jo i høj grad af hvad du bruger din mc til...

• #4   27. mar 2007 Jeg har Z6 på og har ikke været videre imponeret over det, har købt pilot power til næste skift...

• #5   27. mar 2007 Rasmus: Kan du uddybe... under hvilke omstændigheder er du blevet skuffet? Våd vej/tør vej - sjov kørsel/alm. kørsel - levetid...?

• #6   12. maj 2008 Ups, fik ikke skrevet tilbage sidste år?:) Dækket virkede usikkert og ikke glidende i nedlægning, men som om det faldt ind i svinget, desuden satte synes jeg at midten virkede for hård, dækket spant ofte i første gear på tør vej og blokerede ofte under nedgearinger (kun en 600!!)

Jeg skiftede til pilot power, det var helt kanon og på en forholdsvis svag naked bike var der okay med km alligevel:)

Nu har jeg dog en 150 hestes maskine og den æder virkelig pilot power på ingen tid, kigger derfror efter noget andet, muligvis bridgestone bt016

Kommentér på:
Valg af dæk?

Annonce