14. feb 2006 Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 124
Starter svigt {{forumTopicSubject}}
Hej !
Jeg har et mindre problem med min gamle GSX 250 fra 84. Nogle gange virker starteren ikke, der er slet ingen reaktion når start knappen trykkes ind.
Jeg tror at der er nogle kul i starter motoren der er slidt op, og så står starteren måske lige sådan at motoren ikke kan starte nogle gange.
Hvis jeg sætter cyklen i gear og skubber lidt med den så starteren kører lidt rund,t kan jeg de fleste gange starte med elstarteren samtidigt, dette er dog lidt besværgeligt så jeg vil self. gerne have det til at virke ordentligt igen.
Er min teori helt ved siden af, og er det noget der er til at ordne selv hvis man kan skaffe nogle nye kul hjem selv. Kan self gå til min Mc mekaniker, men er jo lidt billigere hvis det er noget man selv kan ordne.
vh. Kasper
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 111
Vh Morten S
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 124
Lyder ikke godt hvis jeg skal til at have den starter af så
, men tak for rådene.
jun 2004
Følger: 58 Følgere: 25 MC-er: 9 Emner: 24 Svar: 201
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 130
her til foråret ville min gsxr 250 heller ikke altid køre med elstarten.. pillede elstarten ud og prøvede at få den til at køre helt uden modstand.. men ville den heller ikke..
Siger din motorcykel en kliklyd når du trykker på elstarten ? for det gjorde min...
det er relet eller hvad det hedder som slår fra.. gjorde min pga den pga batteriet var smadret... selv om der rigelig strøm til lys og sårn... ved batteriskift har jeg aldrig oplevet det igen...
feb 2006
Jeg tror ikke at min siger en kliklyd når jeg trykker, den starter også fint nok hvis den lige står lidt anderledes i start motoren så ser ikke ud til at det kan være batteriet. Men må prøve at rode lidt med det. Hvor sidder starteren ?
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 14 Svar: 130
men starteren sidder lige bag cylinderne ´på oversiden under karburatorene... bare pil begge sideskjolde af så kan du komme til den...
du kan evt pille højre bagbeklædning af og kortslutte relæet og se om elstarten så køre rundt når den ikke vil..
feb 2006
Tak
aug 2005
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 111
Vh Morten S
Starter svigt